Se urmăreşte încurajarea creativităţii, obişnuinţa unei documentări corecte, interactivitatea şi persuasiunea realizată inteligent şi situată în normele bunului simţ. PR de această dată înseamnă: PRomovare, PRemii. Olimpiada 2.0 doreşte să dea un plus de valoare calităţilor pe care participanţii le au în domeniul relaţiilor publice. Prima ediţie a Olimpiadei 2.0 se desfasoară până la data de 4 septembrie 2009. Pentru mai mai multe detalii, accesaţi linkul: http://www.pr365.ro/olimpiada-2-0/. Totodată, scopul acestei competiţii se poate traduce prin dorinţa de a încuraja aplicarea cunoştinţelelor dobândite în timpul studiilor, cât şi talentul nativ, fără de care un bun profesionist în domeniul relaţiilor publice nu poate exista. Şi, nu în ultimul rând, celor mai buni participanţi le va fi oferită posibilitatea ca meritele lor să fie recunoscute de către mari companii.
Alexandra Borz
Citiți principiile noastre de moderare aici!