În contexul schimbărilor rapide din peisajul transportului aerian de călători, Blue Air și-a suspendat pe perioada verii zborurile de pe 20 de rute interne și internaționale. Oradea e cuprinsă în acest pachet, în sensul că, încă din luna mai, compania a anunțat că nu va relua cursele Oradea – Constanța. Directorul Aeroportului Oradea, Răzvan Horga, a precizat că, în privința zborurilor Blue Air de pe Aeroportul Oradea, nu poate oferi noutăți despre vreun potențial moment al reluării. Totuși, pe site-ul companiei sunt scoase la vânzare bilete pentru zboruri pe ruta Oradea – București, începând din ultima zi a lunii octombrie 2022, cu frecvența de patru curse pe săptămână, respectiv zboruri Oradea – Constanța, din iunie 2023, cu frecvența de două zboruri pe săptămână.
[eadvert]
În acest moment, de pe Aeroportul Oradea zboară Tarom, spre București, respectiv RyanAir, spre Londra, Düsseldorf, Milano și Bologna.
Ajutor de stat, de la CJ Arad
Precum RyanAir la Oradea, Blue Air este beneficiarul unui ajutor de stat oferit de Consiliul Județean Arad, în valoare de 600 mii de euro. În baza acestuia, compania va opera 14 curse către patru rute, în fiecare săptămână: Arad – Stuttgart, Arad – Milano Bergamo, Arad – Paris Charles de Gaulle şi Arad – Bucureşti Otopeni. Blue Air se obligă prin contract să opereze aceste curse cel puţin 12 luni de zile de la primul zbor al companiei de pe Aeroportul Arad. Totodată, Consiliul Judeţean Arad a anunţat faptul că această companie aeriană trebuie să opereze primul zbor de pe aeroport cel târziu în luna noiembrie 2022.
Trimite articolul
XProbabil ca din lipsa de calatori si pret ridicat al combustibilului rutele acestea nu erau rentabile. Pacat, trenul si soselele nu asigura o legatura facila cu orasul de pe Crisul Repede , mai ales pentru cei din sud-estul tarii.
-
Si cam ce sa faca “cei din sud-estul tarii” aici? Cladiri roz au si pe acolo, nu merita drumul sincer. Bine exista prosti suficienti care inghit galusca cu “Oradea, wow”, dar si ei vin o data, max de doua ori dupa care se lamuresc.
-
Nu gandi “aproape”, nu exista numia “Oradea wow”. Exista si Baile Felix, traseele montane si vizitarea pesterilor.
-
Eu zic ca pasztor e de vina, hai să o ținem pe asta, ca Bolojan inegalabilul oricum nu are cum fi. Într-adevăr nu are cum, dar mintea de #rezist oricum asta ne dictează. Aaaa, da, si mang, să nu-l uitam. Pe Birta și reclamele APTOR va rog sa le scutim de a le aminti, ei nu trebuie atinși, îs sensibili
-
adevaraaat…. vinovatul e Pasztor !!!
Vinovați de întârziere și actuala stare de lucruri sunt toți președinții de consiliu județean și primarii anteriori, care nu au făcut nimic pentru dezvoltarea infrastructurii și a relațiilor comerciale. Între timp, municipiile și județele vecine s-au dezvoltat, au o rețea funcțională, accesibilă locuitorilor din județul nostru, iar recuperarea de către Bihor și Oradea fiind tardivă, greoaie și aproape lipsită de importanță.
Vinovați de întârziere și actuala stare de lucruri sunt toți președinții de consiliu județean și primarii anteriori, care nu au făcut nimic pentru dezvoltarea infrastructurii și a relațiilor comerciale. Între timp, municipiile și județele vecine s-au dezvoltat, au o rețea funcțională, accesibilă locuitorilor din județul nostru, iar recuperarea de către Bihor și Oradea fiind tardivă, greoaie și aproape că pare lipsită de importanță.
Privind spre viitor, toate demersurile actuale sunt benefice, dacă nu dorim să devenim un județ înapoiat în comparație cu cele vecine.
-
daaa asa e romanica, toti sunt de vina mai putin idolul tau Bolojan Magnificul, el e perfectiunea intruchipata 🙂
-
Cu excepția Clujului, care joaca oricum la alta categorie, în Oradea s-a investit muuult mai mult în “dezvoltare” decât în reședințele județelor vecine, care sunt (mult) mai mici. Rezultatele nu se vad
-
Vreți să vorbim despre Bihor, Oradea, infrastructură, autostradă, aeroport etc. sau despre galeriile de tablouri frumoase de pe holurile instituțiilor administrative?
-