Uzina orădeană are patru clienţi principali, dintre care cel mai important, Dacia Piteşti.
Industria auto mondială, ca atare şi cea naţională, este puternic zdruncinată ca urmare a crizei economice mondiale. Uzina Dacia Piteşti îşi va închide porţile două zile din această lună, 30 şi 31 octombrie şi alte două zile, în noiembrie, în 13 şi 14. Alte două perioade de oprire a productivităţii fabricii sunt estimate pentru luna decembrie, în prima şi ultima săptămână a anului.
Managerul general al UAMT Oradea, Ioan Stanciu (foto) a afirmat marti că a fost prevăzut un declin pentru acest an, însă nu de o asemenea amploare.
„Ne aflăm într-o situaţie de criză majoră, cele mai grele luni fiind probabil următoarele trei: noiembrie, decembrie şi ianuarie. Cu toate acestea, nu suntem atât de puternic afectaţi ca alţi montatori mondiali care opresc producţia pentru perioade de câte zece zile”, a declarat managerul firmei. În cadrul grupului de firme lucrează aproximativ 700 de persoane, dintre care aproape 500 în segmentul componente auto. Ioan Stanciu a precizat că deocamdată nu se pune problema unor disponibilizări, însă este luată în calcul o posibilă oprire a producţiei, fără a preciza o dată când s-ar putea întâmpla acest lucru. Pentru ieşirea din situaţia de criză, conducerea firmei va trece în perioada imediat următoare la o restrângere de activitate, astfel încât personalul să nu fie afectat. În caz că totuşi ar recurge la o astfel de măsură, ultima luată în considerare, nu va fi depăşit procentul de 10-15 la sută din numărul total de angajaţi pe segmentul componente auto. “În acelaşi timp, vom încerca să reorientăm costurile financiare, să prelungim creditele pe o perioadă mai lungă şi să trecem pe un buget de austeritate“, a mai precizat managerul, convins totuşi că firma nu va înregistra nici o pierdere.
Mălina Pop
Trimite articolul
XFirma UAMT putea sa aiba un viitor mult mai bun daca nu erau micile interese de grup din interiorul firmei.Nu sa putut pune in valoare conceptia inginereasca si valoarea creeativa a multor cadre care au fost in UAMT proiectare. Atita timp cit erai obligat sa proiectezi o stanta de decupat tinind cont de pretul pe kilogram in Euro era echivalentul in ineficirnta.Varietatea si deschiderea la nou ar fi fost variante care ar fi putut duce firma inainte.Mentalitatile invechite a unor cadre de conducere (ing.sef Radu-seful proiectarii)a facut ca tot multe din adevaratele creiere ale proiectarii sa plece din firma.Nu stiu exact cine mai lucreaza in firma dar celor care sunt si pun suflet in ceea ce fac le urez bafta sa treaca cu bine peste recesiunea economica mondiala.Toate cele bune si sefului CTC care la capitolul Filtre de ulei a incercat sa faca totul ca la carte -TutanKamoon
Cu bine din Canada Adrian
stanciu este unu din cei mai mari excroci din Oradea care a furat de la UAMT cat pentru 3 vietii.un gunoi.UAMT AFACEREA FAMILIEI STANCIU
cite stante ai proiectat de iti spui asa usor o parere?
Ca ai ajuns in Canada,te felicit si iti doresc succese.
Ca iti spui parerea,ai dreptul ,dar consider ca trebuie sa te gindesti cind afirmi ceva.Poate acum ai facut pasi in inginerie ,dar ai dorit doar sa inveti ceva si sa pleci. Consideri corecta parerea ta?
Poate iti amintesti de interventia ta pe aceasta tema?
Daca lucrezi in inginerie sunt convins ,ca stii,ca impusuri :calitate, termen,incadrare in costuri,sunt notiuni care sunt necesar valabile si in UAMT
Iti doresc succes si sa ne vedem cu bine
RADU
TZARANE DIN SABOLCIU, A VENIT VREMEA SA INCHIZI PRAVALIA SI SA TE INTORCI LA SAPA IN SATUL NATAL!
fraieri.. asta e cuvantul.. voi ce ati realizat de va permiteti sa comentati? Dl. Radu macar s-a realizat si profesonal si familial.. si copiii lui sunt niste muncitori pe picioarele lor.. ce daca omu stie cum sa scoata bani, de ce nu? face-ti si voi la fel daca aveti cum sa va vad.. nu cred ca a ajuns in functia in care este pe ochi frumosi
TOTI ASTIA CA STANCIU AR TREBUI IMPUSCATI, IN CAP, SA NU SE FACA RISIPA DE GLOANTE