În acest context, Sala Mare a Primăriei Oradea a găzduit evenimentul în care Anima Wings și-a oficializat zborurile Oradea – București și retur. Nu vor mai fi din 15 septembrie cum se anunțase inițial, ci din 1 martie 2025.
Oameni de afaceri, operatori în turism, hotelieri și reprezentanți au presei au fost prezenți la întâlnirea cu board-ul firmei, alcătuit din frații Cristian și Marius Pandel, și Antonio Stoian, CEO AnimaWings, firmă românească cu capital privat. PMO a fost reprezentată de city managerul Mihai Jurca, alături de Alexandru Chira – director general al Asociației pentru Promovarea Turismului în Oradea și în Regiune (APTOR).
„Cu acest proiect de aviație ne dorim să unim România, este un proiect de țară. Din punct de vedere geografic, țara noastră nu are insule precum Grecia, dar accesul între regiuni este dificil din cauza arcului carpatic”, a declarat Cristian Pandel, adăugând că din martie 2025 vor fi lansate curse de pe aeroporturile din Oradea, Cluj-Napoca și Iași. Acestea vor putea asigura legătura și capitale importante din Europa.
Marius Pandel a dezvăluit că AnimaWings este o companie „smart cost, nu low cost. Vom oferi respect, zboruri cu aeronave moderne Airbus 220-300, personal calificat cu experiență și posibilitatea de a călători spre aeroporturi principale europene la un preț corect”.
Potrivit oficialilor operatorului aerian, din 1 martie 2025 vor fi câte cinci curse săptămânal, dus-întors, de la Oradea spre București, iar prețul de pornire va fi de la 25 de euro pe sens la clasa economic, prețul crescând exponențial spre clasa business.
[eadvert]
Până în 2027, AnimaWings va avea 12 aeronave Airbus, dintre care două au fost livrate deja cu o întârziere de circa două luni, motiv pentru care a fost amânat startul zborurilor dinspre urbea de pe Crișul Repede spre Capitală.
„Am venit să facem lucruri bune, n-am venit ca să plecăm. Vom zbura singur din martie 2025. Prețurile vor fi accesibile, asta pentru că vor fi aeronave noi cu 148 de locuri, care consumă cu 35% mai puțin, taxele de CO2 sunt mai mici, la fel cele de aterizare și decolare”, a mai precizat Cristian Pandel, adăugând că nu beneficiază de ajutor de stat pentru aceste curse, dar că orice ajutor privind promovarea și marketingul este binevenit din partea autorităților locale.
Potrivit lui Marius Pandel, cursele vor porni la ora 7:00 dinspre București, iar la ora 8:45 vor decola spre Capitală, aterizarea fiind estimată o oră mai târziu. Reîntoarcerea spre Oradea se va produce în jurul orei 19:00.
Prețurile vor fi în funcție de clasă și vor depinde și de traficul existent și de cât de devreme a fost achiziționat biletul. Pentru firme și instituții va exista și varianta abonamentului.
În final, Cristian Pandel a explicat și de ce a ales Oradea, unde AnimaWings mai operează și cu chartere.
„Am văzut ce ați făcut în ultimii ani în Oradea, am auzit și noi în București și s-a auzit în toată țara. Oradea a înflorit și va deveni o destinație turistică și nici nu este conectată foarte bine. Oradea este vedeta momentului și un model de urmat și pentru alte orașe”, a declarat patronul firmei care speră ca pariul său să devină unul câștigător.
Trimite articolul
X…lasă ca din 2026 vor fi de la 20 EUR sau din 2027 de la 15 EUR.
Mai bine sa așteptăm 2028, an electorat ca atunci vor fi de la10 EUR.
-
esti dus cu pluta. tu n-ai nici aia 10 euro. stai acasa
Pentru 25 de euro te plimba de la un capat la altul al pistei ! Hai sictir cu minciunile voastre.
Din ciclul SI MINCIUNA-i VORBA!
Oare figurile mai mult decât ciudate ale întreprinzătorilor nu i-au pus pe gânduri pe domnii Jurca și Chira. Eu de la ăștia nu as cumpăra nici măcar un pix.