Cu ajutorul bihorenilor, Colegiul Pacienţilor şi Asociaţia din grijă pentru Client vor să îmbunătăţească serviciile din sistemul medical.
Online
În chestionarul care circulă online şi pe reţelele de socializare, chestionarul cuprinde întrebări despre programarea la medical de familie, timpul până la consultaţie, punctualitatea doctorului de familie, timpul de aşteptare, încrederea transmisă, consultaţiile, investigaţiile şi trimiterile oferite, tratamentul oferit, comunicare empatică, explicaţii oferite despre sănătate, limbaj pe înţelesul pacientului, fără jargon (fără termeni de specialitate).
Sunt întrebări despre recomandarea vreunui vaccin, despre ceea ce pacientul apreciază cel mai mult la medicul de familie, ce ar trebui îmbunătăţit, dacă e important modul în care trebuie să vorbească medicul de familie cu pacientul etc.
Informaţiile furnizate vor fi analizate de profesionişti din cele două organizaţii pentru a ajuta medicii să îşi îmbunătăţească serviciul oferit oamenilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!