Primarul Salontei își dorește construirea autostrăzii Via Carpatia, pe relație Oradea – Arad, precum și extinderea drumului expres din Békéscsaba spre Salonta.
„Statul mistuie de ani de zile localitățile de frontieră româno-maghiare, promițând că le va rezolva problemele legate de traficul rutier. Încă de pe timpul mandatului președintelui Băsescu s-a propus legarea orașului Arad cu Oradea, dar în afară de întocmirea unui studiu de fezabilitate incomplet, nu s-a întâmplat nimic. Între timp s-a construit autostrada din sud, dar și în estul țării se finalizează din ce în ce mai multe porțiuni. Astfel, traseul Arad – Oradea ar fi legătura dintre cele două autostrăzi. Planurile tehnice nu s-au întocmit niciodată, iar populația și Unitățile Administrativ Teritoriale de lângă frontieră au rămas singure. Doar Salonta poate prezenta un rezultat, deoarece a realizat singur planul tehnic pentru centura ocolitoare al orașului. Mai mult, Primăria Salonta a obținut includerea în bugetul de stat pe anul 2019, alineatul 36, obligația începerii construirii acestui drum de către stat, respectiv Ministerul Transporturilor. Se pare însă că statul nu numai că nu respectă legea care vizează mărirea pensiilor cu 40%, nu își îndeplinește nici datoria de a construi centura ocolitoare”, transmite primarul Török.
Vor legătură și cu Békéscsaba
Cum atât Autostrada Transilvania A3, cât și Via Carpatia intră în țară prin Vama Borș II, de pe autostrada inaugurată vineri, 8 septembrie, Primăria Salonta insistă pentru acest obiectiv. La inițiativa primarului László Török, reprezentanții UDMR i-au propus ministrului de externe al Ungariei, Szijjártó Péter, extinderea drumului expres M 44 de la Békéscsaba până la Salonta și conectarea acestuia cu autostrada Via Carpatia. Toate acestea ar crea un nod de autostradă în Salonta, cu aspecte logistice și economice.
[eadvert]
Trimite articolul
X” statul nu numai că nu respectă legea care vizează mărirea pensiilor cu 40%, nu își îndeplinește nici datoria de a construi centura ocolitoare” nu statul boule ci guvernantii care au ajuns la putrere cu aportul UDMR-ului. Daca sunt atat de prosti de ce nu ati participat la motiunea de cenzura? Va plangeti in fata alegatorilor maghiari dar sunteti abonati la ciolanul romanesc, jeguri de oameni ce sunteti. Si romanii si maghiarii suntem tot mai saraci pe zi ce trece in timp ce voi va imbogatiti.
-
Pai daca votati PNL e evident ca se va face nimic ce nu aduce profituri uriase acestor antiromani ,care se ascund sub mantaua liberarla!
-
N-ai înțeles nimic. Omul scria de faptul că partidul UDMR a fost la guvernare în majoritatea timpului fără să se vadă ceva util în urmă. Niște jeguri ce vând 5% pentru formarea guvernului pentru plăcuțe bilingve și tot felul de mizerii populiste. Păi de ce nu au construit ei drumul cât timp (30 de ani) au fost la guvernare?
-
Al dreku destepti ungurii astia daca cu cei 5% ai lor in parlament guverneaza Romania de 30 de ani :). Noroc cu ungurii astia ca avem pe cine da vina pt toate mizeriile din tara asta …
-
Daca esti prost nu te poti numi “antiprosti” ia vezi in astia 30 ani cati ani a fost UDMR-ul la guvernare (mai simplu pentru tine – cati ani au avut cel putin un ministru in guvern). Sa nu zic ca au fost la guvernare 10 ani cu Boc in timpul lui Basescu cand ministru sanatatii Cseke inchidea spitale sa faca economii pentru Udrea – curva lui Basescu. Asta fura milioane de euro si oamenii mureau pe drum intre un spital sau altul. Nu da nimeni vina pe unguri da au pus si ei “osu” la mizeria din Romania, nu au nici un drept sa se planga si vorbesc de partidul UDMR nu de unguri in general. Au suferit si ei alaturi de noi si alaturi de noi au luat si ei calea occidentului.
-
-
-
Da frate! Pana cand sa fie separati salontanii de fratii lor de la Klapeida? Sa se faca de indata Via Carpatia!
“Via Carpatia” de la Oradea la Arad?! Ce treaba are cu Carpatii?! La o adica poate sa-i zica si Via Moldavia, numai sa o faca…
-
:))) in sfarsit un comentariu bun!
Băgați vitezomanii la cuşetã că au făcut via Cârpa.
Obrăznicia nu este politicã, este agresiune.