Prin acest studiu se dorea identificarea modului şi a persoanelor din judeţe prin care mediul de afaceri este promovat atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
Ilie Bolojan şi Ioan Lucian, sunt conform studiului făcut la nivel naţional, cei mai activi bihoreni în promovarea judeţului Bihor şi a municipiului Oradea. Dacă în cazul primarului orădean Bolojan, promovarea dezvoltării şi atractivităţii oraşului Oradea- din punct de vedere economic şi mai nou turistic- este realizată prin poziţiile ocupate la nivel naţional, politic şi administrativ de către acesta, celălalt bihorean, ca preşedinte al celei mai vechi confederatii patronale din România (UNPR), face o adevărată obsesie pentru promovarea judeţului Bihor şi a oraşului Oradea ca zone paradisiace pentru mediul de afaceri.
105 menţionari pozitive despre Bihor şi Oradea au fost realizate în spatiul public de către şi în legătură cu Ilie Bolojan în 2015, iar Ioan Lucian în turneul naţional şi în ciclul de întâlniri realizate cu instituţii naţionale şi internaţionale a dat Bihorul şi Oradea ca exemple pozitive de bună colaborare între mediul de afaceri şi institutiile importante ale judeţului şi a promovat atractivitatea judeţului pentru investitori, în peste 124 de luări de poziţie în spaţiul public naţional.
Pe locul 3 si 4 se află parlamentarii Florica Cherecheş si Cseke Attila .
Citiți principiile noastre de moderare aici!