Sunt doar câteva dintre numele magnaţilor prezenţi an de an, începând din 2005, la vestita vânătoare de la Balc.
Scenariul după care desantul magnaţilor lumii îşi face simţită prezenţa la Oradea e de fiecare dată acelaşi. Miercuri, începând de la ora 15:00, au început să aterizeze la Oradea avioanele care îi aduceau pe invitaţii lui Ion Ţiriac la vânătoare. Primul şi-a făcut apariţia designerul care a dat numele uneia dintre cele mai scumpe branduri de lux din lume: Stefano Ricci. El a venit singur, cu un avion, de la Florenţa. A apărut degajat, vesel în faţa ziariştilor, afişând o oarecare surpriză că este aşteptat. A împărţit complimente în stânga şi în dreapta, a încurcat Caraş-Severin – locul unde Ţiriac a organizat recent o vânătoare de proporţiile celei de la Balc – cu Călăraşi.
Designerul care a fondat unul dintre cele mai scumpe branduri de lux din lume, Stefano Ricci, s-a declarat încântat de frumuseţile României.
„S-ar putea să mă mut pentru totdeauna în România”, a spus curtenitor designerul Stefano Ricci. Brandul de lux a fost fondat în 1972 şi s-a născut la Florenţa. Brandul este considerat unul dintre cele mai scumpe din lume, un costum costând până la 4.000-5.000 de euro, în timp ce o cămaşă 500-800 de euro, potrivit magazinelor online de lux. Este un business de pe 15 milioane de euro, condus de un român, absolvent al Universităţii Transilvania din Braşov, care a urmat cursurile Universităţii Colorado, ca beneficiar al unei burse.
În ceea ce priveşte segmentul de haine pentru bărbaţi, Stefano Ricci spunea: „Am o misiune: vreau să creez haine pentru garderoba unui bărbat care are deja totul”. Stefano Ricci s-a extins în noi arii de activitate, a atacat segmentul de copii şi pe cel de design interior şi mobilier, dar şi pe cel al accesoriilor, al bijuteriilor. Are magazine în marile oraşe ale lumii: de la Shanghai la Las Vegas, în Vancouver, Moscova, Baku, Londra sau Cannes.
Florenţa, oraşul natal al designerului, i-a oferit o sursă nesfârșită de inspirație, pasiune și fascinație. Atitudinea sa față de oraș l-a determinat să urmărească, împreună cu actul de creație pentru propriul său brand, protejarea numeroasele comori ale orașului: de la Antico Setificio Fiorentino până la Castello di Sammezzano și, recent, Vittoriale degli Italiani. Wolfgang Porsche, moştenitor al imperiului auto german Porsche, şi americanul Mark Miles, CEO-ul „Hulman & Company”, compania care deţine competiţia Indycar, au fost printre magnaţii recunoscuţi pe aeroportul Oradea. În ciuda faptului că rar se întâmplă ca marii oameni de afaceri să fie prezenţi în număr atât de mare într-un loc, aşa cum se întâmplă la Balc, Ion Ţiriac a lăsat să se înțeleagă că pentru el o asemenea companie e la ordinea zilei.
La aproximativ o jumătate de oră a aterizat de la Otopeni Ion Ţiriac, împreună cu alţi invitaţi. Fostul tenisman a preferat să vorbească despre accidentarea Simonei Halep de la Australian Open, decât despre vânătoare. Contrariaţi că vânătoarea e organizată la mijlocul săptămânii, şi nu sâmbăta şi duminica, aşa cum ne-a obişnuit, jurnaliştii au vrut să afle dacă au informaţia corectă, aceea că vânătoarea se va încheia vineri. Ion Ţiriac a glumit şi a spus că vânătoarea va dura o săptămână.
„Să fim sănătoşi, e o zi ca toate celelalte şi vă mulţumesc că aţi venit”, s-a adresat Ion Ţiriac ziariştilor, înainte de a se urca în maşina de teren alături de Stefano Ricci.
[related-post post_id=”1968833″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!