Tramvaiul se deplasa spre Centru, când s-a produs un „scurt-circuit” la sistemul de rulare a al tramvaiului. Potrivit celor aflate de la vatmanul tramvaiului, Karoly Eva, una din patinele tramvaiului s-a desprins, agăţându-se de traversele şinelor. Din acel moment, tramvaiul s-a destabilizat, producându-se daune în serie, pe principiul dominoului, la roţi şi la patine.
Potrivit martorilor oculari, remorca tramvaiului s-a clătinat serios, la un moment dat părând că se va prăbuşi pe carosabil! De altfel, hardughia de fier a desprins bordurile ce mărgineau şoseaua Nufărului una câte una, pe o lungime de opt metri, zvârlindu-se şi la doi metri pe banda rutieră din apropiere. Aceiaşi martori oculari spun că, o dată ce tramvaiul s-a oprit iar remorca a evitat răsturnarea, pasagerii din remorcă, minimum 15 persoane, au ieşit din tramvai făcându-şi cruce că au scăpat teferi.
Vatmanul Karoly Eva ne-a declarat că a mai fost implicată într-o deraiere acum 18 ani, când tocmai se angajase la OTL.
La fața locului s-a deplasat o echipă de muncitori de la OTL condusă de Tuduc Liviu, șef de secție. Acesta a declarat pentru Bihon.ro că nu se cunosc motivele pentru care tramvaiul a deraiat dar că se vor face investigații suplimentare la depou, obiectivul principal fiind deblocarea circulației cât mai repede. Peste 10 muncitori au lucrat aproximativ doua ore și jumătate pentru ca circulația tramvaielor să fie reluată. Aceștia au fost nevoiți să demonteze partea din față a roților vagonului și să le înlocuiască pentru ca vagonul să fie mutat iar șina eliberată. Într-o cursă contracronometru, aceștia s-au descurcat exemplar, au ridicat vagonul cu ajutorul unei autospeciale cu macara și au înlocuit componentele defecte.
La locul accidentului a ajuns și directorul OTL, Csuzi Istvan, acesta confirmând că tronsonul Nufărul – Centru Civic a fost complet blocat iar că în sprijinul călătorilor au fost introduse două autobuze.
Citiți principiile noastre de moderare aici!