Termenul de execuţie a lucrărilor este de maximum 17 de luni (la care se adaugă cele 12 luni perioada de garanţie), sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri externe nerambursabile FEDR în proporţie de 85%, şi din fonduri de la Bugetul de Stat în proporţie de 15%.
În perioada desfăşurării lucrărilor de reabilitare, pe segmentele de cale ferată unde vor funcţiona şantierele, trenurile vor circula cu restricţie de viteză, fie pe poduri provizorii între staţiile Stana – Huedin şi Bratca – Şuncuiuș, fie alternativ pe câte un fir de circulaţie între Oradea Est şi Oradea, în funcţie de graficul de execuţie stabilit.
„Programul de reabilitare a celor 7 obiective situate pe tronsonul Bucureşti – Episcopia Bihor are drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de transport pentru pasageri şi mărfuri, prin creşterea vitezei, a confortului şi a siguranţei pe calea ferată”, transmite CFR.
Citiți principiile noastre de moderare aici!