Un nou sezon, o nouă modă sau cel puţin o nouă manieră de exprimare a ideologiei artistice. Aşa a conceput Crişul Shopping Center campania ,,One brand every day la Crişul Shopping Center’’. Centrul Comercial a fost, în perioada 17 – 22 octombrie, gazda mai multor prezentări ale colecţiilor toamnă –iarnă, care se găsesc în oferta firmelor de profil ce îşi desfăşoară activitatea în incinta magazinului (Leonard Collection şi Ariela, Steilmann, Thya Fashion, Inedit, V&M, Vlady s, Gemma Lux, Roxana şi Cristian, iar încălţămintea a fost oferită de Crişul Shoeland).
Centrul Comercial, sprijinit de elevi ai Liceului de Artă din Oradea, ai Colegiilor Economic ,,Partenie Cosma’’ Oradea şi ,,Samuiul Vulcan’’ Beiuş, precum şi studenţi de la Universitatea Creştină Partium, a organizat, sâmbătă, o prezentare de modă. Aceasta a fost punctul culminant al săptămânii intitulate ,,One brand every day la Crişul Shopping Center’’.
Fidelitate premiată
Spectacolul prezentat de tineri s-a încheiat cu premierea celor implicaţi în eveniment. Mariana Cibu, directoarea Crişul Shopping Center, i-a răsplătit pe tineri cu diplome, carduri de fidelitate şi cu mici atenţii din partea Centrului Comercial.
Miza cea mare este, de fapt, câştigarea unui laptop de echipă. Filmul de prezentare care primeşte, în perioada 23 octombrie – 07 noiembrie, cel mai mare număr de “likes” pe pagina de facebook a Crişul Shopping Center va fi câştigătorul marelui premiu. De asemenea, doresc să mulţumesc tinerilor care ne-au ajutat în demersul nostru de a promova brandurile româneşti. Trăinicia şi continuitatea lor pe piaţa românească, şi nu numai, dar şi susţinerea producţiei, este singura soluţie de a ne poteja societatea în care trăim.
Citiți principiile noastre de moderare aici!