Noul număr de telefon, 021.444-0000, operat în parteneriat cu Telekom România, optimizează serviciul de informare efectuat de ANOFM, scurtând timpii de așteptare. Astfel, încă din faza de inițiere a apelului, cetățenii vor putea fi repartizați către operatorii call-centerului, în funcție de categoria în care se încadrează, explică reprezentanții instituției într-un comunicat de presă.
Call-centerul va funcționa în același interval orar ca și până în prezent, respectiv între orele 09:00 – 16:00 de luni până joi și vineri între 09:00 – 13:00. Angajatorii au la dispoziție platforma digitală https://aici.gov.ro pentru încărcarea documentelor necesare acordării șomajului tehnic pentru angajații cărora li s-a suspendat temporar contractul individual de muncă din inițiativa angajatorului.
Reamintim că și AJOFM Bihor a pus la dispoziția angajatorilor bihoreni o linie telefonică dedicată: 0259-977, iar directorul instituţiei şi-a făcut public şi numărul de telefon personal (0724-277.288).
Citiți principiile noastre de moderare aici!