Cum vedeți dvs. evoluția modei în România și ce credeți că aduce nou acest brand?
[eadvert]
Cătălin Botezatu: Evoluția modei în România este fără doar și poate într-o continuă ascensiune. Iar în ceea ce privește brandul AMAVI, eu cred că este singurul brand de tricotaje din România care contează. Și spun care contează, deoarece puțin știu că această fabrică, acest brand, construiește de la cap la coadă un produs. Ei produc firele, produc fire de cea mai bună calitate, drept dovadă colaborările pe care le au cu marile brand-uri internaționale (Moschino, Louis Vuitton, Balmain, Off-White și nu numai). Marile branduri colaborează cu ei de ani de zile și își realizează colecții întregi cu firele făcute în această fabrică, iar aceasta este o dovadă că fabrica are o putere extraordinară.
Trebuie să spunem și că fabrica are dotări și aparatură de cea mai înaltă calitate, acest lucru dându-i putere pe piața națională și internațională. Este tânără, ea s-a făcut remarcată mai mult pe piața din Oradea, dar de câțiva ani am încercat să o promovăm și în România, dar și în afară. Eu sunt întotdeauna alături de brand-urile de calitate din România și le promovez din toată inima mea.
În ultimii doi ani, AMAVI a participat la Săptămână Modei de la Paris și New York, inclusiv la cel mai mare târg de fashion din lume, la Coterie, unde vin nu mai puțin de 8200 de designeri. La Paris, AMAVI a fost prezentă la celebrul târg de la Ritz. Anul acesta va fi acolo pentru a III-a oară, cu prezentări de modă în același târg și în aceeași perioadă a săptămânii modei de la Paris, la fel și la New York. AMAVI se dezvoltă de la lună la lună aș putea spune, se poate regăsi în magazine din București. Aici, AMAVI își va mai deschide un magazin anul acesta și, evident, are colaborări și show-uri de modă cu care surprinde plăcut peste tot în țară.
Bihon: Care sunt tendințele în modă care vă inspiră și cum reușiți să le integrați în creațiile dvs.?
C.B.: Haideți să facem referire doar la tricotaje. Pentru că e un segment de care se vorbește foarte puțin și este foarte important, pentru că tricotajul se poartă în toate anotimpurile. Sunt făcute în așa fel încât ele să nu aibă anotimp, să nu aibă moarte. De altfel, brandurile mari fac produse care revin și care vor fi în tendință și în anii următori. Deci, dacă îți cumperi un produs, asta nu înseamnă că îl vei purta doar un an. Cu siguranță că îl vei purta 3-4 ani și dacă îl ții acolo frumos în dulapul bunicii, cum spunem noi, peste câțiva ani îl vei lua din nou să-l porți. Se poartă foarte mult culoarea, în toate domeniile, indiferent că vorbim de îmbrăcăminte de femei sau de bărbați, ori despre tricotaje sau alte materiale.
Culoarea este vedeta acestui an. Aici, la AMAVI, vedeți foarte multă culoare, o explozie de culoarea. Fucsia, care e deja vedetă de foarte mult timp, galbenul, portocaliul, iar la polul celălalt culorile pământului: foarte mult maron, bej-uri, grej-uri. Să nu omitem și culorile royale, și când spun asta mă refer la albastru regal, jacardurile, care, da, pot fi făcute și din tricotaje. Aici facem referire și la țesături, la bluze, la sacouri… Iată avem deux pieces: sacou cu fustă, sacou cu pantalon. Toată gama este acoperită. Turcoazul se poartă foarte mult.
La bluze recomand foarte mult imprimeuri (care te duc cu gândul la celebrele imprimeuri vechi, pe care le folosea la începuturi Hermes și Leonardo) și, bineînțeles, foarte multe carouri, într-o combinație foarte îndrăzneață. Dacă vă uitați și în magazinul de aici, de la AMAVI, veți vedea combinații de roșu cu negru, roz cu negru, și lista continuă. În magazinele AMAVI veți găsi inclusiv materiale tip chanel, tot așa, puse în outfit ca deux pieces (fustă cu sacou). Pentru că este încă iarnă și ne apropiem de primăvară, blănurile, pielea, pielea „parșivă”.
Bihon: Cum descrieți colaborarea cu AMAVI pentru a-i da viață acestui magazin?
C.B.: Pentru mine este cea mai frumoasă colaborare. Am avut multe colaborări și cu alte firme, dar aceasta este colaborarea de suflet, de inimă, pentru că am descoperit profesioniști, am descoperit oameni care muncesc cu patos, zi și noapte, și nu în ultimul rând, repet, calitatea produselor AMAVI este una unică pe piața din România și cred că și pe piața din Europa de Est.
Bihon: Cu ce se diferențiază acest brand sau acest magazin față de celelalte magazine sau branduri?
C.B.: În primul rând, raportul preț-calitate este unu imbatabil. Nu are concurență. Să oferi la astfel de prețuri niște produse atât de accesibile oricărui buzunar și de o calitate fantastică, este de, cum spun eu, «n-ai cum să nu cumperi de la AMAVI». Apoi, diversitatea materialelor, modelelor și culorilor. Aici, în acest magazin, care se află în inima orașului, în Parcul Traian, găsiți până la 100 de modele, dar la celălalt magazin, la fabrică, găsiți peste 1000 de modele. Recomand celor din Oradea, și nu numai, să le viziteze și o să-și facă o idee. Cu siguranță nu vor pleca din magazine fără să-și cumpere măcar un outfit.
Trimite articolul
Xom batran cu pantofi rosii…