„Mulțumesc pentru ritmul susținut al lucrărilor constructorilor, asocierea formată din Freyrom – lider, Leko Construct SRL, Constructii Erbasu S.A, Metabet CF SA, Ritmoteh SRL și Procons Group” a declarat primarul Florin Birta pe Facebook.
[eadvert]
Odată date în folosință pasajele subterane din Centrul Civic, traficul rutier va fi distribuit atât prin noile structuri cât și pe drumuri la suprafață. Astfel, pe direcția dinspre Nufărul, se va coborî în pasajul 1 care are trei benzi, una specială pentru autobuz. Undeva după catedrală, se poate ieși din pasaj la suprafață, pe rampa spre strada Clujului, unde se va intra pe șoseaua de suprafață, pe traseul de acum.
De asemenea, din pasajul 1, la catedrală se poate continua înainte în pasajul subteran 2, care va scoate traficul pe o rampă, spre Podul Dacia. Din direcția inversă, de pe Averescu, se va putea intra în pasajul subteran 4, care va scoate traficul spre pasajul 3, care dă spre Nufărul, sau, la Parcul 1 Decembrie, spre centru. Va rămâne la suprafață accesul rutier de pe Averescu – spre centru, pe traseul actual: pe Aleea Gojdu, ori pe strada Cele 3 Crișuri – Independenței – Piața Unirii.
Strada Independenței va rămâne cu dublu sens, accesul de pe aceasta spre B-dul Magheru-Gară va rămâne la suprafață. Din pasajul 3, cu direcția de mers spre Nufărul, se va putea ieși la colțul Parcului 1 Decembrie, în pasajul 5, care va conduce traficul spre centru sau se va putea înainte spre Nufărul. Invers, dinspre centru, pe lângă parc, spre Nufărul, traseul rutier va rămâne la suprafață, pe actualul amplasament al șoselei, a explicat directorul tehnic.
Trimite articolul
XȘi pasajul de la Piața Cetății tot trenează, se mai bâjbâie din când în când ceva. Încă nici acuma nu s-au bătut toate palplanșele, nu s-a săpat rampa de acces pe latura spre Catedrală. Mai este foarte mult de făcut inclusiv devierea traseului tramvaiului pe zona unde abia acum se demolează cele 3 clădiri. Trebuie construit pasajul 5 la colțul parcului la blocul turn, toate astea până în iulie pe când s-a promis că se dă drumul la tramvai pe Cantemir. Din ce văd slabe șanse, nici măcar în septembrie nu prea văd vreo speranță. La cum se prezintă voința constructorului, zici că nu se dorește să se amelioreze situația cu transportul în comun din Nufărul spre centru.
-
Normal ca nu se doreste, nu vezi ca fac eforturi disperate pentru a obliga oamenii sa foloseasca masini? De acolo vin banii, impozit pe masina, taxa pe parcare amenzi etc. Transportul in comun l-au facut praf in mod intentionat.
Si inca ceva, nu e ciudat ca s-a sapat cam la 10 metri de locul unde s-au gasit zeci de morminte (parcarea din jurul catedralei) iar acum nu au gasit nici macar un ciob? :))) Si camera aia web care era indreptata spre santier acum sta stramba :)))) Macar sunt amuzanti. E din acelasi ciclu cu hala de la piata care a luat foc, tot in mod misterios 🙂 -
nici vorba ca anul asta sa circule tramvaiele.cel putin 5 ani nu veti vedea tramvai pe acest tronson
Peste 2 ani osa fie traficul preluat …pana atunci beau o bere ….
-
Va fi reluat in Centrul Civic dar va urma Magheru pe urma Republicii…deci estimarea de 5 ani e realista.
Votează tot pe Birta ca tot lucrări din astea o sa facă cu firme de casa va fi un veșnic santier orașul asta
E megaloman de frumos, dar am totusi o nedumerire: cand vii din Nufarul, cum o iei spre Centru? La asta nu s-a gandit nimeni?
-
Lasa ca demoleaza Gojdu, Medicina si mai fac o banda.
Nu te-ai obisnuit? Firmele trebuie sa aiba de lucru si dupa ca-s gata tampeniile astea de pasaje. “Sa nu pierdem fondurile”.-
adevarat, santiere de dragul firmelor de partid… urmeaza pasajul din intersectia Decebal-T.Vladimirescu, va fi un cosmar !!!
-