Nunțile clasice au devenit „demodate”, iar tinerii îndrăgostiți caută, tot mai mult, să-și surprindă invitații cu lucruri inedite. Spre exemplu, foarte mulți dintre ei se îndreaptă, acum, spre evenimente inspirate din filme.
Despre petreceri pompoase, tematici inspirate din filme dar și despre câte sute de mii de euro poți să investești într-o afacere atunci când îți dorești să oferi servicii și produse de cea mai bună calitate, am discutat cu managerul sălii de evenimente Ambasador Oradea, Marius Matei, într-un interviu exclusiv, acordat cu ocazia împlinirii a 10 ani de activitate.
1. Ambasador Oradea sărbătorește 10 ani de la înființare. Cum ați sărbătorit?
Sala de evenimente Ambasador Oradea a luat ființă ca o afacere de familie în anul 2014. Este o afacere în care trebuie să fii dedicat total, să lucrezi cu angajați foarte atenți la detalii și implicați în ceea ce fac deoarece fiecare eveniment trebuie să fie cel mai important eveniment. Ne mândrim că, în mare parte, lucrăm cu aceiași colegi de foarte mulți ani. În plus, noi îl avem pe Dragoș, șeful de sală, care este alături de noi chiar de la început, plus un superviser, Vlad, pentru a ne asigura că totul este perfect.
La petrecerea de 10 ani am avut ca invitați foarte mulți artiști și pot spune că pentru prima dată în România, toți artiștii casei de impresariat ATOM au fost prezenți într-o locație privată și aceea a fost AMBASADOR ORADEA, respectiv ANDIA, SPIKE, URS, ALEXIA plus binecunoscuții DJ și entertaineri Dan Fințescu și Olix de la Partydul KISS FM.
2. Știu că în ultima vreme ați făcut anumite investiții în sala de evenimente. Ce anume ați schimbat și despre ce sume discutăm?
Așa este. Cu ocazia împlinirii acestei frumoase vârste am efectuat o serie de investiții importante în aspectul și modernizarea sălii. Toate au fost inspirate din cele mai luxoase săli de eveniment din Extremul Orient. Am căutat să păstram linia inițială și am adăugat elemente de decor spectaculoase. Totul a fost restilitizat, de la coridoare, la băi, interior și bar.
Sumele investite au fost de câteva sute de mii de euro doar în decoruri și restilizare.
Acum, Ambasador arată ca o superbă grădina albă, cu copaci albi, tavan îmbrăcat cu flori albe curgătoare și decoruri spectaculoase. Fiecare mireasă, încă de când era mică, și-a imaginat ziua nunții într-un decor alb și spectaculos. Exact asta încercăm noi să le oferim: o sală albă, cu decoruri albe pentru nunta mult visată.
De altfel, și motto-ul nostru este: „Live your dream!”.
Totul a fost restilizat : coridoarele, băile, interiorul, barul. Au fost refăcute decorurile si arata ca in cele mai frumoase povesti.
3. De ce sunt importante investițiile într-o astfel de sală?
Sunt foarte importante în acest domeniu deoarece trebuie să oferi ceva deosebit la fiecare eveniment. În plus, trebuie să găsești soluții pentru toate tipurile de evenimente. De aceea am și gândit un sistem de compartimentare modulară, astfel încât să putem oferi aceeași sală spectaculoasă tuturor tipurilor de evenimente.
4. Ce s-a schimbat în ultimii 10 ani? Cu ce sunt mai diferite nunțile în prezent?
Nunțile, la fel ca alte domenii, vin de la an la an cu organizări tot mai actuale în trenduri. Noi exact asta facem la fiecare eveniment. Le oferim mirilor noștri suport și ajutor la toate detaliile aflate în trenduri pentru a-și putea organiza evenimentul exact așa cum și-l doresc. Le punem la dispoziție absolut toate informațiile necesare cu toți prestatorii de servicii pentru a-i ajuta în organizarea și alegerea potrivită pentru ziua nunții mult visată.
5. La ce este important să fim atenți atunci când alegem sala unde va avea loc nunta?
Din punctul meu de vedere alegerea sălii este o chestiune de opțiune absolut personală. Există, totuși, câteva criterii care ar trebui luate în considerare:
- sala trebuie aleasă în funcție de numărul de participanți,
- locația să fie cât mai aerisită și, dacă se poate, fără obstacole vizuale. Astfel încât invitații să poată să se vadă între ei și să se bucure unii de ceilalți,
- să caute ca fiecare eveniment să fie cât mai personalizat,
- să folosească elemente care să amplifice cât mai tare emoțiile evenimentului: ecrane, lumini, artificii, decoruri, etc.
6. Care este din punctul dvs. de vedere cea mai potrivită perioadă pentru a organiza nunta?
Din experiența noastră, marea majoritate a cuplurilor își planifica nunta cu aproximativ un an înainte. O nuntă este frumoasă oricând are loc. Mie personal îmi plac nunțile organizate primăvara și toamna. Ideea este că sala de evenimente este super dotată cu toate echipamentele pentru a ne bucura de evenimente pe tot parcursul anului în condiții excelente. Vă dau un exemplu: noi avem un echipament care scoate în permanență aerul viciat și introduce un aer proaspăt încălzit sau răcit în funcție de anotimp.
7. Cum își aleg mirii meniul?
Ambasador Oradea are o politică aparte în ceea ce privește alegerea meniului. Noi organizăm degustări private cu fiecare cuplu astfel încât aceștia să poată primi toate informațiile și să poată decide cât mai bine ce le va oferi oaspeților. Tot în cadrul acestor degustări private culegem toate doleanțele mirilor noștri. Astfel putem să le oferim tot ce au nevoie. (de ex : limuzină pentru miri, decoruri, lumini, ecrane, furnizori pentru diverse, formații și artiști).
Avem, de exemplu, contactele tuturor artiștilor din România. Practic, dacă dorești să o aduci pe Loredana, Smiley, Andia, Andra, etc., noi îți facilităm discuțiile cu oricare artist.
8. Ce tipuri de evenimente pot fi organizate într-o sală ca și Ambasador și care este maximul de persoane admis?
Ambasador Oradea a găzduit și organizat de-a lungul celor 10 ani, pe lângă nunți și botezuri, o serie de alte evenimente, respectiv: majorate, zile de naștere, evenimente corporate, banchete, petreceri de sfârșit de an pentru companiile din Oradea, evenimente mondene (cum ar fi: prezentări de modă, concerte, lansări de produse, etc.).
Sunt binecunoscute de toată lumea party-urile pe care le organizăm din toamnă până în primăvară sub brand-ul „EXCLUSIVE PARTY by AMBASADOR”. La acestea au participat de-a lungul timpului foarte mulți artiști români și internaționali și invitați din țară și străinătate. Avem de foarte multe ori clienți și prieteni care vin din toată țara special pentru party-urile de la Ambasador. Avem uneori avioane private și chartere cu care se vine la Oradea pentru aceste petreceri.
9. Care a fost cea mai extravagantă nuntă?
Am găzduit foarte multe nunți de-a dreptul extraordinare cu oameni importanți veniți de pretutindeni. Țin minte că la o nuntă a fost prezent ca invitat patronul unui foarte renumit hotel din Monaco iar acesta a ținut să ne cunoască personal și și-a exprimat încântarea și admirația pentru ceea ce a găsit la Ambasador. Era foarte uluit și entuziasmat de locație, de servicii și de meniu. A fost și pentru noi o placere, bineînțeles.
Dar cea mai atipică nuntă a fost a unui cuplu de tineri nonconformiști. Aceștia au organizat nunta în stil Star Wars. Am aranjat sala cu decoruri specifice. Cununia a fost „oficiată” de Yoda „maestrul”. Mirii au avut ținute ca cei doi protagoniști principali ai filmului. Noi, personalul, le-am făcut o surpriză și toți ospătarii au intrat cu măști și cu săbii cu laser, ca și cele ale soldaților imperiali din filmul Star Wars. A fost chiar o atmosferă și o nuntă extraordinară.
10. Dar cea mai scumpă?
Au fost multe evenimente care au avut bugete semnificative. Spre exemplu, țin minte că la o nuntă organizată la Ambasador Oradea, doar bugetul pentru flori și aranjamente florale a fost de aproximativ 40.000 euro. Am avut o altă nuntă la care mireasa, originară din Dubai, a purtat o rochie de peste 100.000 de euro creată de un foarte renumit designer.
11. De-a lungul timpului, ați întâlnit foarte multi tineri care au ales Ambasador Oradea pentru, poate, cea mai importantă petrecere din viața lor. Ne puteți relata o întâmplare amuzantă?
Fiecare nuntă are particularitățile ei. Am avut tot felul de situații. Noi însă suntem pregătiți pentru absolut orice. Este foarte confortant pentru mirii noștri când, indiferent de situație, noi suntem calmi și pregătiți pentru orice. Acesta este avantajul de a lucra cu oameni super bine pregătiți și cu experiență vastă.
O întâmplare amuzantă? Îmi aduc aminte că am organizat o nuntă la care unul dintre socri era producător de țuică. Bineînțeles, când a adus țuica la nunta, am fost „obligați-fortați” să gustăm cu toții din țuicile făcute din diverse fructe. Dânsul era în permanență după ospătarii noștri și după șeful de sală ca să îi determine să guste din țuicile de care era tare mândru. A fost o seara super interesantă și foarte veselă.
12.Ce sfat le-ați da celor care doresc să își organizeze evenimentul la Ambasador Oradea ?
Sfatul meu, în principal, ar fi să caute să își rezerve cât mai din timp data pentru evenimentul mult dorit, să se încreadă în echipa noastră de profesioniști și să nu uite ca motto-ul după care ne ghidăm este „Live your dream!”.
https://www.facebook.com/Ambasador.Oradea.Sala.de.evenimente/?locale=ro_RO
Advertorial CH 22906
Citiți principiile noastre de moderare aici!