Terenul pus la dispoziţie de Primăria Hidişel a fost săpat şi amenajat conform necesităţilor competiţiei. Au fost amenajate două trasee, unul pentru maşini echipate de off-road (cauciucuri, suspensii) şi un traseu mai uşor, care poate fi parcurs de orice maşină de teren 4×4. Participanţii au intrat în competiţie la trei categorii: ATV-uri, SUV-uri şi maşini modificate extrem. „Traseul a fost astfel gândit încât să solicite atât capacitatea şoferului cât şi a maşinii. Au fost urcări, coborâri, încrucişări de punţi, gropi cu noroi. Fiecare concurent s-a străduit să scoată un timp cât mai bun şi a forţat maşina atât cât l-a lăsat inima”, ne-a spus unul dintre participanţi.
Extrem egal spectacol
Cea mai spectaculoasă probă a fost cea de extrem. Acolo, maşinile modificate special pentru aceste trasee, adică cu cauciucuri off-road, înălţate şi cu diferenţialele blocante, cu troliu şi snorkel au trecut prin gropi cu noroi săpate la doi metri, umplute în prealabil cu apă pentru a spori dificultatea traseului spre deliciul publicului care gustă acest gen de competiţii. Traseul a fost dificil şi pentru învingător, un pasionat al genului din Timişoara, care a intrat în cursă cu un buggy, o maşină special pregătită pentru off-road. Ceilalţi participanţi au intrat în curse cu mărci consacrate: Mercedes G Classe, Nissan Patrol, Mitsubishi Pajero, Toyota Hilux, Ford, Jeep Cherokee. Participanţii la astfel de curse au motive diferite pentru care îşi „fierb” maşinile pe astfel de trasee: unii vin pentru adrenalină, iar alţii pentru relaxare, detaşare de cotidian, socializare, dar şi pentru că au şansa de a descoperi locuri şi peisaje superbe.
Citiți principiile noastre de moderare aici!