Întreruperea circulației trenurilor a fost necesară din cauza defectării unui tren de marfă, precum și ruperea liniei de contact. A fost înregistrată o întârziere de 450 de minute la trenul IR 1922 Oradea – București Nord – Mangalia, dar nici trenul IR 1835 București Nord – Teiuș – Cluj Napoca nu este într-o situație mai bună.
„Pasagerii trenului IR 1922 vor primi apă și produse preambalate în stația Craiova. De asemenea, pentru preluarea călătorilor de la acest tren care aveau urcare în parcurs a fost suplimentată compunerea trenului IR 1994 Craiova – Mangalia în stația Craiova, cu 2 vagoane și în stația București Nord, cu 3 vagoane.
CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate”, au transmis reprezentanții CFR Călători printr-un comunicat de presă.
Trimite articolul
XDemisia Grindeanule cu toata clica ta
-
Asa te-a invatat bihorel sa zici? Ca latra si el de zor in careva zi, ca sa-si apere stapanul. Sa nu uitati sa-l microcipati, ca mai e o luna.
Bina ca nu a-ti scris in secunde cat o intarziat
-
Dacă ești interesat, poți calcula. Întârzierile se anunță în minute, chiar dacă întârzie o zi. Dacă tu vrei altfel, se poate: are întârziere 7 ore și jumătate. Așa sună mai bine?
Lăsați că rezolvă grindeanu cu ciolacu sa aibă întârzieri și mai mari, este inadmisibil că un tara asta nu funcționează nimic bine, din cauza implicării politicului de la putere care își pun rubedeniile incompetente și cunoștințele de multe ori prin mită, in funcții de conducere și nu fac absolut nimic decât semnează statul de plată în rest nimic.
E un paradox să numești trenul ăsta rapid. Ar trebui declasat în tren accelerat să se reducă și din tariful atât de mare, astfel compensând timpul pierdut de călători.
Bolojan e de vina ptostacilor