Investiţie
Pe lângă aceste trei showroom-uri funcţionează şi un ultramodern service multibrand, dotat cu echipamente şi aparate de vopsitorie, tinichigerie, mecanică şi diagnoză. Service-ul asigură lucrări în garanţie şi de post garanţie. Însumate, cele trei showroom-uri şi zona de service ocupă o suprafaţă de 4.300 metri pătraţi. Valorea investiţiei se ridică la suma de 9,8 milioane euro.
În cele trei spaţii de prezentare şi vânzare, respectiv showroom-urile Mercedes-Benz, Ford şi Land Rover, clienţii beneficiază de servicii complete: vânzare auto, finanţare, asigurări, leasing. În acelaşi spaţiu funcţionează şi un birou Ţiriac Leasing. Noile showroom-uri ale Casei Auto Oradea oferă clienţilor săi toată gama de autovehicule aparţinând mărcilor reprezentate (Mercedes-Benz, Ford şi Land Rover).
Sub umbrela Casei Auto Oradea se află şi marca Hyundai, recent mutat în noul showroom, situat pe Calea Clujului nr. 245/A.
„Inaugurarea noilor showroom-uri Mercedes Benz, Ford şi Land Rover de pe Calea Clujului nr. 279-281 şi noul showroom Hyundai situat Calea Clujului nr. 245/A, reprezintă o dovadă a creşterii spectaculoase a companiei, membră a grupului Ţiriac Auto”, a declarat Ovidiu Dăescu, director general Casa Auto Oradea.
Showroom-urile Mercedes-Benz, Ford şi Land Rover ale Casei Auto Oradea, sunt deschise de luni până vineri, între orele 9.00 – 18.00 şi sâmbătă între orele 9.00 – 14.00.
Dan Birta
Trimite articolul
XOameni buni!fiti atenti si cantariti ca sa nu va ardeti;angajatii de acolo una spun si alta e realitatea;m-am ars de cateva ori cu aceste hahalere;fura la revizii,te programeaza da nu gasesti pe nimeni si trebuie sa te rogi,sa dai spaga ca sa vina sa-ti verifice un transit;nu conteaza ca e obligatia lor;eu cu ochii mei am vazut cum un mercedes al unui cunoscut deputat ii era scos filtrul si curatat si cand am intrebat mecanicul ce face cu el,mi-a raspuns senin ca il schimba doar pe hartie;pe astia nu ii controleaza nimeni??!
Părerea ta
Ceea ce s-a scris adineaori, nu este adevarat, nimeni nu-si permite sa insele clientii, chiar multe servicii sunt facute gratuit clientilor, fara ca ei sa stie .Cat cu schimbarea filtrului de motorina, acestea sunt neadevaruri, care nu stiu cine le-a scris, poate chiar Hery Poker, nu-i adevarat nimic din ce s-a scris. De vina e poate concurenta…..