Aceştia dau însă asigurări că sumele vor fi returnate în cel mult 48 de ore.
„Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil”, spun reprezentanți ai Raiffeisen Bank.
BRD a anunțat că situația a durat trei zile pentru clienții săi, iar banii vor fi returnați în maxim 48 de ore.
„Din motive tehnice independente de BRD și care au același impact asupra mai multor actori ai pieței, este posibil ca unele dintre sumele aferente tranzacțiilor realizate de clienții cu carduri BRD la ATM-urile sau POS-urile altor bănci în zilele de 29, 30 si 31 ianuarie să fi fost plătite de două ori. Sumele vor fi returnate în conturi, în cadrul unui proces automatizat, în maximum 48 de ore”, a anunțat BRD.
Şi BCR anunță că sumele luate în plus vor fi returnate în următoarele 48 de ore.
„Pentru a veni în sprijinul vostru, cei cărora vi s-au dublat tranzacţiile la operaţiunile cu cardul efectuate pe 29 si 30 ianuarie la terminalele (POS/ATM) altor banci, am decis să returnăm sumele pe contul vostru înainte de a reglementa situaţia cu procesatorii de plăţi”, a anunțat BCR.
În 24-48 de ore va returna şi ING banii.
Trimite articolul
XCum puteti scrie asa tampenii in titlu ?! Oare autorul articolului are 2 clase primare ?