Începând din 12 august, tramvaiele vor circula în regim de probă pe noile linii dintre Depoul OTL Salca şi Calea Aradului. Totodată, circulația rutieră pe strada Atelierelor rămâne închisă până în 13 septembrie, transmite municipalitatea.
În etapa de probe, tramvaiele vor circula între Depoul OTL – str. Ceyrat – str. Făgărașului – Calea Aradului. Liniile de tramvai se intersectează cu carosabilul în zona străzilor Ronald Reagan, Universității, Traian Blajovici și podul peste Peța din Calea Aradului.
[eadvert]
Până în prezent a fost realizată calea de rulare a tramvaielor în intersecția dintre străzile Primăriei – Decebal – Calea Aradului și în intersecția dintre străzile Aviatorilor – Calea Aradului. Totodată, s-a montat și firul de contact în zona străzilor Calea Aradului, Făgărașului, Ceyrat și în depoul OTL.
Stadiul lucrărilor, 65%
În continuare se lucrează la realizarea terasamentului, montarea liniei de tramvai și a firului de contact pe strada Atelierelor, precum și de la Depoul OTL Salca până la intersecția cu strada Dimitrie Cantemir. Urmează instalarea celor două stații de redresare pentru alimentarea cu energie electrică a liniilor de tramvai, precum și montarea adăposturilor pentru stații. Obiectivul de investiții „Realizare legătură pe cele trei direcții a liniilor tramvai în intersecția între străzile Primăriei – Decebal – Calea Aradului și extindere linie nouă de tramvai pe traseul Calea Aradului – str. Făgărașului – str. Atelierelor (cu acces depou OTL) și legătura pe toate direcțiile cu str. D. Cantemir” este finanțat prin Programul Operaţional Regional, finanţarea nerambursabilă este de 98% iar contribuția proprie a Primăriei Oradea este de 2%.
Proiectul e implementat de Primărie prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională. Contractul de proiectare și execuție a fost încheiat cu asocierea de firme Mari-Vila COM SRL, Abed Nego COM SRL și Aquacons SRL, iar ordinul de începere a fost emis data de 16.10.2018.
Trimite articolul
XVor fi trase de cai? Cu doar 2 ani intarziere
-
DroPulanu va trage dupa el ca la Teleorman.
Deja ar trebui sa fie gata de un an deja, ultima data Birta a zis ca de 12 octombrie v-a fi gata si stadiul actual a lucrarii e la 65%???? Firma Abed Nego a inchis strada Atelierilor de mai bine de 5 saptamani si abia a ajuns cu spargerea asfaltului pe jumatatea strazii ca lucreaza numai 2-3 muncitori acolo, dar au inchis strada pe 3 luni.
-
mai bine te-ai muta, o fost buna zeama de burta de la emilut?
-
Vino baiatul meu la osometru.
-
nah ce, s-a terminat concediul platit de partidul tau ca ai revenit? sau ai renevit la nickname-ul tau anterior, cu cel nou nimeni nu a bagat in seama, asa-i? stim ca adevarul doare, dar chiar pe Atelierilor lucreaza numai 2-3 oameni de mai bine de o luna, bine ca au inchis tot drumul sa nu vada nimeni, max muncitorii de la OTL si cine merge spre acolo pe jos.
-
Pt ce trebuie pus gazon intre linii? de ce sa complici lucrurile sa trebuiasca irigare permanenta. Care oricum dupa o luna doua primaria nu-l va mai intretine si se va distruge tot. Nu mai bine se lasa linia descoperita ca iarna cand e 15 cm de zapada nu ajunge pana la tramvai ca si cand e gazon, ca apoi sa ramana blocat tramvaiul ca nu poate trece de zapada. Lucrurile simple sunt cele mai eficiente.
-
unde ai vazut tu iarna 15cm zapada? in ultimii 10-15 ani sigur n-ai vazut nici 5cm in acele maxim 1-2 saptamani cand a nins
-
atat ai retinut? cand va fi sa fie, dar partea cu udatul crezi ca va fi? Cine va intretine gazonul ?
-
Eu urmăresc acest proiect de la început și drop te invit respectuos să faci o inspecție în teren nu doar să bagi cuvinte jignitoare la adresa oricui are ceva de obiectat în legătură cu proiectele peneliste. Hai să vezi cât de greșit s-a lucrat la calea de rulare. Și un ochi neavizat vede rabatul de calitate ce se reflectă din lucrarea Abed Nego. Calea de rulare este șerpuită începând cu tronsonul paralel cu Peța de la Calea Aradului până la str. Universității, trecerile de la șina cu canal la șina tip cale ferată (de Vignol) se face în unghi, curbele sunt făcute parcă din segmente drepte nu există liniaritatea unui arc de cerc. Tramvaiele se vor balansa vor smuci pe această cale și nu vor putea să ruleze cu viteză mai mare de 30km/h fără un disconfort al călătorului. Voi face un videoclip să vă prezint o retragere al unui tramvai la ora prânzului în care se va vedea clar despre ce vreau să vorbesc aici. Trebuie să se mai intervină să se corecteze aceste neajunsuri denivelări la calea de rulare. De 2 săptămâni nu s-a mai făcut nici o săpătură la decopertarea asfaltului de pe Atelierelor, au intrat în concediu probabil toată firma. De pe acuma vă zic, că va începe școala și strada tot închisă va fi. După ce se va construi calea de rulare, strada Atelierelor va trebui refăcută, reconfigurat carosabilul și benzile de circulație mutate. Deci drop, degeaba bagi jigniri de data asta nu ai dreptate, dar nu poți accepta așaceva, nu îți permite egoul și devotamentul absolut la ce face PNL. Să vedem ce vei face dacă vreodată nu PNL va fi la conducerea orașului și județului cum te vei schimba din fan în hater și cârcotaș la tot ce va fi nepenelist.
-
Lasa ca Emilut o sa le faca mai bine
-
Emilut trage la tine bine.
-
Pe portiunea din fotografie firul de contact pare pozitionat decent, insa pe majoritatea liniei sunt o gramada de fire si stalpi pe ambele parti ale liniilor. Nu inteleg de ce la noi tot timpul se inventeaza si nu se face ca intr-o tara normala: stalpi intre cele doua cai de rulare, cu 2 brate pt cele 2 cai. Simplu si eficient, nu prost si cu costuri suplimentare in timp …