Cele două incidente au avut loc vineri, respectiv duminică.
[eadvert]
„Vineri 13 august 2021, tramvaiele au staţionat în zona Biserica Emanuel , pe sensul de mers spre Decebal, în intervalul orar 10:50 – 11:20, din cauza tamponării între un tramvai şi un autoturism, iar în intervalul orar 13:25 – 13:50, tramvaiele au staţionat pe tronsonul P-ţa 1 Decembrie – P-ţa Unirii, din cauza unei avarii produsă la alimentarea cu energie electrică, la furnizor.
În 15 august 2021 s-a staţionat pe strada Primăriei, pe sensul de mers spre Biserica Emanuel, în intervalul orar 21:10 – 22:10, din cauza unui autoturism parcat în gabaritul căii de rulare a tramvaielor”, transmite specialist relații publice OTL, Carmen Tocuț.
Trimite articolul
XOradea orasul tramvaielor de avangarda din Romania, stationeaza pe linie sau in linie curenta. Ma intreb, ce folos tehnica de ultima ora ?
Trebuie lucrat in privinta asigurarii cu energie electrica a acestora si gasirea unor solutii pentru ca acestea sa nu stationeze si sa blocheze orasul.
-
Nu sunt frecvente întreruperile de curent din vina furnizorului. Teoretic o rețea de backup cu stocare a curentului în supercapacitori de capacitate foarte mare la fiecare stație de redresare, care să se încarce doar din supratensiunea ce apare cu ocazia reintroducerii curentului regenerativ înapoi în rețea (mai simplu, când tramvaiele frânează produc curent care ajunge inapoi în firul de unde se alimentează tramvaiele). Teoretic sună fain, în practică însă un astfel de sistem este foarte scump. Birta ar face mai bine în loc de pasajul subteran de la gară să implementeze un astfel de sistem.
-
O solutie tehnica extrem de interesanta care ar trebui luata in seama si implementata de catre primarie, insa nu stiu daca tramvaiele sunt echipate cu motoare prosumatoare sau acumulatoare de energie.
-
sclavilor, luativa masina