Cu reducere de viteză, fără staţii amenajate sau traversând un şantier, tramvaiul va circula prin centru în prima zi de şcoală. Managerul OTL, Csuzi Istvan, şi-a reînnoit declaraţia de zilele trecute. Şi pentru ca asta să devină realitate, şi-a scos şi muncitorii din cadrul OTL la lucru, pe şantierul firmei arădene Sylc Cons.
[poll id=”158″]
„Sunt aici ca ajutor, acolo unde se poate, pentru ca treaba să meargă mai repede. Vrem să terminăm lucrarea acolo unde se poate”, ne-a declarat managerul.
Una dintre dilemele cu care se confruntă acum tehnicienii ţine de montarea stâlpilor de susţinere a cablurilor de alimentare, pe porţiunea Vulturul Negru – Parcul 1 Decembrie. În absenţa presiunii timpului, calarea macaralei care-i aduce s-ar putea face peste betonul dintre linii, dacă acesta ar avea răgazul necesar să se întărească. Aşa, constrcuctorul şi OTL-ul trebuie să găsească variante de a posta utilajul de mare tonaj fără să distrugă ceea ce s-a lucrat.
„Betonul de sub liniile de tramvai nu are nicio problemă. Armătura care s-a montat poate susţine greutatea. Betonul dintre linii, cel de umplutură, este doar baza pentru asfalt. Probabil vom cala macaraua lângă, între linii şi şantierul parcării. Sper ca sâmbătă să montăm trei sau patru stâlpi, cel puţin”, spune Csuzi.
Dacă promisiunea sa devine realitate, tramvaiul va circula, luni, 14 septembrie, prin Centru cu o reducere de viteză de maxim 5 km/oră. Va opri în Piaţa Unirii, în dreptul bisericii catolice, chiar dacă nu va fi amenajată staţia.
Citiți principiile noastre de moderare aici!