BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
  • RADIO GAGA
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
  • RADIO GAGA
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Trafic dat peste cap de semafoarele din girația de la Emanuel

Trafic dat peste cap de semafoarele din girația de la Emanuel

la 8 October 2019 14:53 Reactualizat la: 9 October 2019 13:22
65 Comentarii
8 October 2019 14:53 Reactualizat la: 9 October 2019 13:22
Promisă de Primărie înainte de pornirea semafoarelor, prioritatea pentru tramvai există doar în teorie.
Scris de Costel Demian și Cristina Ghilea - Promisă de Primărie înainte de pornirea semafoarelor, prioritatea pentru tramvai există doar în teorie.

Trimite articolul

X

UPDATE! Semafoarele au fost dezactivate marți după-masa, la scurt timp de la publicarea articolului de mai jos. La fața locului au fost văzuți reprezentanții firmei și polițiști, care au analizat situația din teren. 

Semafoarele sunt în continuare în perioada de teste, astfel că urmează ca acestea să fie activate după ce sunt reglate. 


Proaspăt semaforizata intersecție Calea Aradului – Bulevardul Decebal – strada Primăriei a căzut primul test, cel al utilităţii pentru fluidizarea traficului rutier şi prioritizarea tramvaielor. Marți, încă de la primele ore, traficul în zonă a fost paralizat. Șoferii, călătorii și vatmanii tramvaielor contestă utilitatea sistemului, cel puţin în forma în care era marți. După noile reguli, cei mai avantajați par a fi pietonii.

De dimineață, pe bulevardul Decebal spre Emanuel, coada a ajuns până la intersecția cu Tudor Vladimirescu. Situația nu stătea mai bine nici la pe la amiază.

Pe strada Primăriei, cozile interminabile de maşini ţin captive şi tramvaiele. Pentru a ieși de pe strada Primăriei, șoferii au de stat la semafor circa 90 de secunde, iar culoarea verde nu durează nici 20 de secunde.

Când vine vorba de tramvaie, situația este chiar o necunoscută. Chiar dacă a fost primul la rând, marți la prânz, un tramvai a stat și 5 minute în intersecție, fără ca semaforul dedicat să îi acorde prioritate. Astfel s-a ajuns ca tramvaiele să forțeze traversarea intersecției și pe „culoare roșie a semaforului”. Nervozitatea vatmanilor era evidentă chiar şi pentru pietonii de pe trotuar.
„Nu-și au rostul numai îngreunează circulația”, „A avut minte creață cine le-a sincronizat”, „Înainte era haos, acum este super-haos” – sunt doar câteva dintre părerile șoferilor care au tranzitat intersecția în cursul zilei de marți.
„Am stat mult pe Primăriei, credeam că staţionăm din cauza unei maşini parcate aiurea dar apoi am văzut că stăm la semafor, după maşini”, a comentat şi un client al OTL.

Teste pe nervii orădenilor

Edilii spun însă că situația se va ajusta pe parcurs. „În două, trei zile, Poliţia va vedea ce se întâmplă şi ce se poate modifica pentru a îmbunătăţi situaţia”, transmite viceprimarul Florin Birta. Până se va găsi o soluție viabilă, rămâne ca șoferii să se înarmeze cu răbdare și în zona girației de la Emanuel. Şi vatmanii OTL SA vor trebui să dea dovadă de un calm ieşit din comun şi să uite temporar de graficele de circulaţie.

Directorul Direcţiei Management Proiecte cu Finanţare Internaţională din PMO, Marius Moș, spune că „există un plan de circulaţie aprobat cu Poliţia şi cu firma executantă a proiectului. Încă se fac reglaje în funcţie de fuluxurile de circulaţie la fiecare dintre orele de vârf”.

Semafoarele au fost instalate de asocierea de firme care execută proiectul de extindere a liniei de tramvai în oraş, Abed Nego SRL cu Mari Vila Construcţii. Conform regulii, sunt puse în funcţiune la indicaţiile Poliţiei Rutiere.

În teorie, semaforizarea din această giraţie a fost montată pentru a asigura libera trecere a tramvaielor prin intersecţie, înaintea pietonilor sau a maşinilor mici. Edilii menţin acest angajament, chiar în condiţiilor haosului din prima zi.

Intră în funcțiune semafoarele din girația de la Emanuel: tramvaiul e prioritar

Trimite articolul

X
Taguri:
Emanuel ,
giratie ,
oradea ,
semafoare ,
sens giratoriu ,
trafic
65 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. oradean says:
    October 8, 2019 at 3:32 pm

    lucrare made by Abed Nego… au avut un an sa le faca bine… dar sincer, a gandit cineva ca firma asta o sa le faca bine intr-un an o astfel de lucrare?

    au testat-o de cateva ori, au vazut ca e o problema ca senzorul e in asfalt… chiar nu gandeste nimeni acolo la firma aia, ca senzorul sa puna sus, cum e schimbatorul de macaz? acolo n-ai cum sa activezi, numai tramvaiul stie… dar nu, punem senzorul in asfalt si activeaza la fiecare masina…

    iar sa pui semafoare in sens giratoriu… si la turbo giratie e aglomerat din cauza semafoarelor, care e un sens de min 10x mai mare ca asta… aici se vede clar ca mai bine o sa le aglomereze, decat sa ajute… dar degea spui, ca nu asculta nimeni…

    Reply
  2. Bai says:
    October 8, 2019 at 3:34 pm

    Horror. Din lac în puț.Mai bine o lăsau cum a fost.

    Reply
  3. Bau says:
    October 8, 2019 at 3:35 pm

    Horror. Din lac în puț.Mai bine o lăsau cum a fost.

    Reply
  4. nagy says:
    October 8, 2019 at 3:40 pm

    e prost cine a scris articolul vatmanul nu forteaza culoarea rosie cand vine dinspre centru, e rosu doar pentru autovehicule, tramvaiul are semnalizator aparte si pe cand e rosu pentru auto permite tramvaiului sa vireze spre dreapta

    Reply
  5. CocoX says:
    October 8, 2019 at 3:48 pm

    sunt pentru dezvoltarea foarte puternica a transportului in comun, dar am o intrebare …
    ce rost isi are “prioritatea pentru tramvai” daca tramvaiul sta in spatele a 6 masini care asteapta culoare verde?

    as intelege o masura gen: galben intermitent pt toate masinile, iar cand apare un tramvai sa se porneasca semafoarele, favorizand tramvaiul. Exact ca si in tarile mai dezvoltate pe care incercam sa le intelegem sistemul.

    P.S. – inca un proiect gandit bine, marca Primaria Oradea. Macar se face ceva, chiar daca nu cu cap :))

    Reply
  6. Gabi says:
    October 8, 2019 at 3:51 pm

    Acolo nu e nevoie de nici un semafor. S-a circulat bine până acum…

    Reply
  7. Gheorghe says:
    October 8, 2019 at 4:05 pm

    Cine de la primarie tine in carca oare firma asta Abed Nego si îiasigura lucrari pe nervii oradenilor ?

    Reply
  8. Giani says:
    October 8, 2019 at 4:11 pm

    Prostu nu e prost destul daca nu e prost destul – Giani Las fierbinti

    Reply
  9. Dsg says:
    October 8, 2019 at 4:37 pm

    Cel mai mare cacat posibil sa facut acolo…

    Reply
  10. SRG009 says:
    October 8, 2019 at 4:52 pm

    Pentru ce au pus oare semafor?!?!?!?! Ca inainte se circula de 100 de ori mai bine! Acuma ati bagat semafoare sa ne blocam ca niste … in trafic 😐 Faceti ceva si scoateti-le de acolo!

    Reply
  11. opris says:
    October 8, 2019 at 5:41 pm

    Se vede clar ca la primarie incapatinarea cu prostia crasa merg mana in mana.Toate ineptiile gandite de cineva din primarie sub masca “dezvoltarii in favoarea dezvoltarii cu ori ce pret”merg inainte ca un tavalug numai ca niste firme de familie sa aiba mereu de lucru.Aici nu conteaza ca da peste cap circulutia si asa haotica din zona ca pune la grea incercare nervii oradenilor si celor care din intamplare tranziteaza orasul,important este ca “acest primar macar face fata de predecesosorii lui”.Trebuie sa suportam cu smerenie ori ce tampenie si sut in gura oradenilor deoarece acestea vin din partea primarului cu cele mai bune intentii in ideea unui “bine”dintr-un viitor indepartat inimaginabil.Ura !! Si sa mearga tavalugul inainte !!!—Macar se face ceva !!!—

    Reply
  12. Vw says:
    October 8, 2019 at 6:27 pm

    De ce trebe samafor acolo nu ajuta cu nimic

    Reply
  13. 1 says:
    October 8, 2019 at 7:16 pm

    Ar trebui spanzurat de scarbavnicul madular sus in sensul de la Emanuel.

    Se cunoaste cine..

    Reply
  14. Activ says:
    October 8, 2019 at 9:58 pm

    Cozile aratã cã este nevoie de fonduri europene.

    Reply
  15. Panã says:
    October 8, 2019 at 10:59 pm

    Sãgeata are coadã
    Trandafirul are spini
    Tot ce este ascuţit

    Reply
  16. 86386 says:
    October 9, 2019 at 1:03 am

    O noua prostie, absolut inutila,total negandita si fara rost, de la Bolojan & echipa, evident..
    No coment..
    Pe langa ca s-a facut o mare prostie , s-a (re)asfaltat intr-un mod mizerabil..
    Chiar la capatul strazii Primariei ai ditamai denivelarile , un canal aflat sub nivelul asfaltului si vreo 2 hopuri dea lingul sensului de mers, in care dai de fiecare data…
    O lucrare si o asfaltare mizerabila, la fel ca multe altele..
    Am o parere, atat despre Bolojan cat si despre conducerea de la Rutiera..
    Bolojan in loc sa aduca la Oradea toate ideile tampite din sudul tarii si de la Bucuresti, mai bine ar face un minim de efort sa viziteze mai degraba Ungaria si sa puna in practica la Oradea cateva chestii care la Unguri de zeci de ani fac diferenta !

    Reply
  17. mortiimatii says:
    October 9, 2019 at 6:24 am

    Un alt exemplu al competentei taranoiului care umbla cu cartea lui Bloomfield sub brat.

    Reply
  18. Krt1881 says:
    October 9, 2019 at 6:33 am

    Cine a fost cu ideea semafoarelor, ar trebui sa se urce in masina si sa circule pe acolo cand ii ora de varf dimineata, sa vad si eu, cum sta el cu rabdarea .. idee cat se poate de proasta

    Reply
  19. white says:
    October 9, 2019 at 8:22 am

    Zici Abed Nego si tragi apa …

    Reply
  20. aurelian says:
    October 9, 2019 at 8:34 am

    Lucru facut fara cap, mai bine ramanea cum a fost, solutia pentru decongestionarea circulatieii in marile intersectii aglomerate si poate singura, sunt pasajele subterane sau supraterane, restul masurilor nu prea au efect.

    Reply
  21. Anonimul says:
    October 9, 2019 at 8:36 am

    Este si asta o stiinta, reglatul semafoarelor in marile intersectii/giratii. Trebuie urmarita fluenta circulatiei pe ore si zile si cine stie, nu este nevoie de semafoare, asa cum bine amintea cineva intr-o postare.

    Reply
  22. WERTYU says:
    October 9, 2019 at 9:40 am

    Deci, nu inteleg comentariile idioate , legat de faptul ca primarul este de vina pentru orice, ce nu merge bine, este din vina primarului,

    Snt investitii necesare, care o sa transforme orasul nostrum intr-un adevarat oras European, acest lucru cere aumite sacrificii care trebuie facute.

    Ghinion!!

    Trezirea!!

    Reply
  23. Aron says:
    October 9, 2019 at 10:28 am

    Ar mai o soluție sa darâme Emanuel si sa largeasca interesctia. Muta Emanuel langa Piata 100 sau pe Dealu Ciuperca.

    Reply
  24. Bau says:
    October 9, 2019 at 11:03 am

    Hopa!azi le-au oprit

    Reply
  25. Anca says:
    October 9, 2019 at 11:21 am

    Bolovan pe lângă prostiile sectante pe care le face cu semafoarele mai si face parcări în intersecții ca de abia poți sa ieși pe drumul principal vezi pe strada iuliu Maniu unde parcările sunt lipite de zebra si nișe vad pietoni numai când ajung pe mijlocul zebrei !!!bolovan un bolovan de zile mari!!!

    Reply
  26. Pentru WERTYU E COMMENTUL by Oraș European cu parcări pana in zebra says:
    October 9, 2019 at 11:30 am

    Bai avortule sau dejecție umana scrii doar sa te afli “pe lângă” tema , prostule care respiri O2 degeaba , Bolovan îți transforma orașul intr-un chici si te umfla cu taxe si impozite de o sa te muți înapoi in ghena de unde ai venit ca nu o sa mai poți trai din salariul mizer adică cel mai mici din Romania dar mna va vinde gogoși la inculți gen oraș european!!!Specimene ca si tine au nevoie de teste pentru a locui dintr-o zona urbana!!!!

    Reply
  27. vaivaivai says:
    October 9, 2019 at 1:16 pm

    „există un plan de circulaţie aprobat cu Poliţia şi cu firma executantă a proiectului. Încă se fac reglaje în funcţie de fuluxurile de circulaţie la fiecare dintre orele de vârf”. Despre ce reglaje vorbeste? Pai astia nu reusesc sa sincronizeze doua semafoare situate la 200 de metri unul de celalalt (vezi centrul civic, gara – oramil, …). In zona Cantemir – Nufarul trebuie sa circuli cu 60-70 km/h ca sa ramai pe “unda verde”. Niste incompetenti!!! Bine ca au salarii si pensii la 40 de ani.

    Reply
  28. VASI says:
    October 9, 2019 at 4:35 pm

    Asta e nimic pe langa mega proiectul centru civic capat nufarul, Vrea bolojan sa desfiinteze toate semafoarele pe ruta civic-capat nufaru, sa inchida stradutele ce dau in mega bulevar si sa interzica virajul la stanga pe toata strada. Faceti un exercitiu de gandire sa va imagina cum se va ajunge de pe partea stanga a orasului pe partea dreapta a orasuli in toata zona aia. Asta doar ca tramvaiul sa aiba prioritate. De mega tampenia asta vad ca nu vorbeste nimeni, cand a fost prezentat la inceputul anului toata lumea a sarit in sus de bucurie, uite ca deja incept demolarile de case in nufarul pt a prelua masinile parcate la sosea pe trotuar, pt mega tampenia lui bolojan de a face un fel de autostrada in oras.

    Reply
  29. anonim says:
    October 9, 2019 at 4:40 pm

    nu le mai activati , sunt o prostie !!!!!!!!

    Reply
  30. Musti says:
    October 9, 2019 at 5:02 pm

    Mandra corabia, mester carmaciul…

    Reply
  31. ciumaneagrapnl says:
    October 9, 2019 at 6:11 pm

    Multumim PDL/PNL pt. mizeria zilnica. In afara de centru, totul e vraiste!
    Toti banii merg numai la constructori!

    Reply
  32. semafoaresemafoare says:
    October 9, 2019 at 6:16 pm

    semafoare in giratie? O sa se impotmoleasca tot orasul

    Reply
  33. Cucurigu says:
    October 9, 2019 at 6:41 pm

    Nu vă stresați că toate au un capăt dar nu uitați cârnațiul are are două capete

    Reply
  34. Linişte says:
    October 9, 2019 at 9:11 pm

    Este nevoie de regenerare.

    Reply
  35. Piston says:
    October 9, 2019 at 9:29 pm

    Studiaţi pânã la primãvarã cã tramvaiul poate fi intrerupt: unul inainte altul dupã intersecţie.
    Astfel cã rãmân pietonii.

    Reply
  36. Ati says:
    October 9, 2019 at 10:07 pm

    Hei idioten , tramvaiul e pentru cei care au timp berechet . Capul patrat fluidiEaza circulatia tramvaiului :))))) unibrowul a inceput sa creasca si pe interior intunecand gandirea handicapatului šăf

    Reply
  37. elucuberaţie says:
    October 9, 2019 at 10:58 pm

    Giratozeu a creat pasajul şi pasarela. Din iubire a venit pe lume pietonala, frumuseţea pietonalei a fãcut geloasã parcarea, care l-a montat pe semafor. Dar îngerii in veste galbene au fluturat din aripile albe împãcãrii intersecţiei, iubita permisului auto.

    Reply
  38. guszticulici says:
    October 9, 2019 at 11:05 pm

    eu voi fi primar din termenu viitor.
    deci primu proiect e….

    DESFIINTAREA TRAMVAIELOR LOATIVA MASINI SARACILOR !!!

    Reply
  39. DIAVOLESCU says:
    October 9, 2019 at 11:41 pm

    A gasit Ilie Tete d oeuf ( cap de ou in franceza ) cu cine sa o puna. Afacerea vreau sa zic.
    Dupa nume , Abed Nego pare un SRL cu sediul intr-un copac din Burkina Negro, pardon Faso.
    O solutie ar fi sa il punem pe Ilie Tete d oeuf ( cap de ou in franceza ) sa dirijeze el circulatia in intersectie. Teoretic e posibil, pentru ca Ilie al nostru se pricepe la toate.
    Practic e imposibil. In urmatoarele 30 de secunde Ilie Tete d oeuf ( cap de ou in franceza ) ar sfirsi RATOTA pe asfalt. Nu ca ar fi un lucru rau….

    Reply
  40. Axel says:
    October 10, 2019 at 12:21 am

    Sunt pentru dezvoltarea orasului insa aceasta intersectie nu este si nu va fi functionala deloc.
    De acasa pana la lucru faceam 1 min cu masina, chiar si in orele de varf.
    Acum stau 15 min cel putin.
    #fluidizare #sictir

    Reply
  41. Bolondu! says:
    October 10, 2019 at 7:58 am

    Asa sunt majoritatea proiectelor!!nu isi au rostul sau sunt facute prost ,fara cap doar din spranceana!!

    Reply
  42. Coadãlanť says:
    October 10, 2019 at 8:27 am

    Votuşanţ.

    Reply
  43. cretiniidelaPrimarie says:
    October 10, 2019 at 10:51 am

    Prostii dracului, tot orasul e blocat iar ei se apuca de experimente de genul asta, cretini ordinari

    Reply
  44. powered by Surfing Waves

    BIHON Sport local

    Ultima impresie contează! Crișul Sântandrei a câștigat primul meci în play-off-ul din Seria 10
    Fără miza punctelor, dar cu șase jucători „under” născuți 2006-2007, în primul „unsprezece”, Crișul Sântandrei a învins în premieră în actualul play-off, pe terenul unei formații care mai spera să prindă locul la baraj.

    BIHON Sport local

    Lotus Băile Felix a regăsit gustul golului și a câștigat în deplasare
    Echipa antrenată de Cosmin Bodea a obținut a treia victorie din cele patru dueluri directe cu Viitorul Arad. Dacă în sezonul regular a învins în deplasare cu 2-1, vineri, în penultima etapă a sezonului din Liga 3, Seria 9, bihorenii s-au impus cu 3-1 (2-0).

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Strawberry Picnic Collection, de la Macarons Box Oradea by Ioana Crișan!
    Cutiile „Strawberry Picnic Colection” sunt în ediție limitată și în limita stocului disponibil!

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Escrocherie cu „cineva de la SRI”. Bărbat acuzat că și-a înșelat partenera cu zeci de mii de euro
    Un bihorean a fost trimis în judecată sub acuzația că și-ar fi înșelat fosta parteneră cu 15.700 de euro și aproape 14.000 de lei, bani pe care i-ar fi cerut fie pentru a o ajuta pe femeie să-și recupereze sumele împrumutate unui alt bărbat, fie pentru a-și rezolva diferite probleme medicale de care susținea că suferă.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Străzile din satele Homorog și Ianoșda se modernizează cu bani de la bugetul local și sprijin de la Consiliul Județean Bihor
    Comuna Mădăras continuă investițiile în infrastructura rutieră, cu un nou proiect important, care va fi implementat cât mai rapid: modernizarea a trei străzi din satele Homorog și Ianoșda, pe o lungime totală de aproape 2 kilometri.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    „Între șic și kitsch. Despre decorarea casei în comunism”, o expoziţie plină de poveşti şi nostalgii
    La Muzeul Oraşului Oradea a fost vernisată o expoziţie cu zeci de bibelouri, obiecte din sticlă şi mileuri.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.