Antreprenorii bihoreni au aflat care sunt tendinţele şi provocările în afaceri la nivel local, naţional şi global. Conferinţa Afaceri.ro, desfăşurată la Trade Center Oradea, marţi, 3 noiembrie, a adunat la un loc câteva zeci de oameni de afaceri şi antreprenori bihoreni. „Conferinţa îşi propune să ofere informaţii privind noi direcţii, trenduri şi oportunităţi pentru întreprinzătorii din regiune”, a declarat Adina Todea, unul dintre organizatori. În cadrul evenimentului au fost abordate, de către speakeri renumiţi, teme la zi privind marketingul online şi impactul social media al platformelor online şi al aplicaţiilor asupra companiilor, surse de finanţare şi metode de creştere a afacerilor.
Speakeri de renume
Primul dintre speakerii care au luat cuvântul a fost Ciprian Roşu. Tema abordată de acesta a fost: „Business – Networking = Bişniţă”. „În ultimele zile bişniţa a juns să omoare oameni”, a precizat Ciprian Roşu, cu trimitere la evenimentele din capitală. „Nu suntem obişnuiţi să dăm valoare gratis. Nu suntem obişnuiţi să dăm ajutor fără să aşteptăm ceva”, a subliniat speakerul. „Atâta timp cât nu ne vom gândi la cei din jurul nostru, vom rămâne la stadiul de bişniţă”, a încheiat Ciprian Roşu. Tema pusă în discuţie de Irina Gherghilescu: „Cheia networkingului de succesc este încrederea”, a trezit interesul celor prezenţi. „Încrederea se reflectă prin doi parametri: timp şi cost. Încrederea se construieşte prin caracter şi competenţe. Caracterul este dat de integritate, iar competenţele de rezultate”, a subliniat Irina Gherghilescu. Din cadrul conferinţei nu puteau lipsi temele despre finanţări. Acestea au abordate de Viorica Mureşan şi Dorel Voichiţă. „Dacă facem ceea ce ne place este mult mai uşor. Nu ne stresăm atât de tare ca într-o afacere care nu ne intră la suflet. Încercaţi să faceţi din hobby o mică afacere”, i-a îndemnat Viorica Mureşan pe cei prezenţi. Dorel Voichiţă a prezentat tematica: „Anotimpurile financiare ale afacerii” într-o discuţie interactivă cu publicul. Cei care au dat răspunsuri mai bune au fost premiaţi cu cârţi şi CD-uri. Sorina Bradea, următorul speaker, a vorbit despre afacerea viitorului, care nu mai are departament de HR. „Fiecare manager dintr-o firmă antreprenorială este şi managerul de resurse umane. Este managerul oamenilor. Generaţia de azi vrea sinceritate şi abordare directă. Este pregătit managerul pentru aşa ceva?”, se întreabă Sorina Bradea. O abordare mai specială a tematicii: „Video-ul inspiraţional în comunicarea afacerilor mici şi mari” a fost făcută de Tedy Necula. „Întotdeauna cineva va avea nevoie de inspiraţie, de când se naşte până moare. Lumea are nevoie de poveşti nu doar de dragul vânzărilor, de dragul umanizării. Hai să spunem poveşti şi prin video”, a explicat Tedy Necula. Încheierea primei părţi a conferinţei i-a revenit lui Dacian Palladi. Acesta a vorbit despre „Spectacolul lumii”. Un spectacol mereu în schimbare din punct de vedere a evoluţiei populaţiei, a raselor, a graniţelor, a zidurilor construite în diferite zone ale lumii. Un spectacol care ar trebui să ne dea de gândit. În partea a doua a conferinţei au avut loc workshop-uri pe diferite tematici. Evenimentul s-a încheiat cu vizitarea Cetăţii Oradea şi o degustare de vinuri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!