Târgul a adunat peste 45.000 de vizitatori care s-au putut bucura de toate atracțiile și bunătățile pregătite pentru ei.
[eadvert]
Visit Oradea și Primăria Oradea, doresc să afle părerea și experiența participanților de la târg, lansând chestionarul public https://forms.gle/DdF6qZNvXvCaLtyQ8, pe pagina de Facebook a Târgului de Paști Oradea și Visit Oradea.
Chestionarul cuprinde întrebări pentru a afla profilul vizitatorilor (vârstă, localitate de domiciliu, numărul de vizite la târg) precum și părerea acestora despre atracții, spectacole, food trucks, decorațiuni, și întrebări despre calitatea serviciilor de curățenie și securitate din târg. Atitudinea comercianților și atitudinea voluntarilor și a echipei organizatoare sunt alte două alte aspecte importante pentru organizatori pe care doresc să le afle de la respondenți.
Chestionarul se poate completa online până în 7 mai, timpul de completare fiind de aproximativ 4 minute. Participarea va fi anonimă și răspunsurile vor fi tratate confidențial respectând regulamentul UE 2016/79 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Citiți principiile noastre de moderare aici!