Acesta va avea loc în perioada 4 – 31 decembrie. Programul de vizitare a Târgului va fi zilnic, de luni până vineri în intervalul orar 17:00 – 21:00 (excepţie ziua de 24 decembrie, când Târgul se închide la ora 18:00), iar sâmbăta şi duminica între orele 11:00 – 21:00. În zilele de 25-26 decembrie, Târgul va fi închis. Acest program este obligatoriu pentru comercianţi.
Pentru acest eveniment vor fi disponibile 30 de căsuţe de lemn, cu o suprafaţă de 6 mp, în vederea comercializării de produse alimentare tradiţionale, ciocolată de casă, turtă dulce, miere şi produse din miere, produse de patiserie, decoraţiuni şi cadouri de sărbători, aranjamente florale, felicitări şi suveniruri, vin şi pălincă naturală din fructe, precum şi alte asimilate.
Producătorii şi comercianţii care deţin astfel de produse şi doresc să participe la târg pot să depună o cerere scrisă la Registratura Primăriei Oradea, în piramidă, conform programului de funcţionare a ghişeelor cu publicul, până pe 20 noiembrie, ora 15:00. La cerere trebuie anexată de către solicitant o listă cu produsele care vor fi comercializate în cadrul Târgului de Iarnă 2015.
Tarifele de închiriere a căsuţelor pentru Târgul de Iarnă sunt cele stabilite prin HCL 904/2004:
· pentru comercializarea de produse alimentare de orice fel: 50 lei/mp/zi în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, respectiv 10 lei/mp/zi în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi;
· pentru comercializarea de produse nealimentare: 30 lei/mp/zi în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, respectiv 7 lei/mp/zi în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi.
„PMO îşi rezervă dreptul de a selecta participanţii la acest târg, în funcţie de numărul de locuri disponibile în căsuţe şi de specificul produselor comercializate”, transmite primăria.
Citiți principiile noastre de moderare aici!