„Mă bucur să fiu pe lista Top 100 Manageri. Nu știu dacă sunt manager de top, știu însa că fac tot posibilul să nu ajung un manager slab sau toxic. Iar pe acest subiect, cred că ar fi important să se discute mai mult în spațiul public. Realitatea e că multe companii sunt pline de manageri care fac viața colegilor un coșmar”, consideră Dani Oros.
[eadvert]
Declarația sa surprinzătoare în acest context e argumentată de ceea ce se întâmplă pe piața forței de muncă. „1 din 2 angajați care pleacă dintr-un job o fac din cauza managerului; 4 din 5 angajați nu se simt implicati în ceea ce fac, iar 70% din această implicare e influențată de manager”, spune Head of Marketing Google România, Dani Oros. „Storytell-ingul și crearea de emoții rămân la fel de actuale în Marketing, însă aici tehnologia continuă să aducă noi oportunități”, a declarant Dani Oros pentru „Capital”. Dintre proiectele derulate anul trecut, cel mai drag pare să fi fost „Recenzia de Aur”, un proiect prin care Google a apreciat locații HoReCa.
„E foarte greu să evaluezi din exterior dacă un manager e performant, pentru că nu știi toate obiectivele și rezultatele firmei, ce resurse are la dispoziție, precum și multe alte detalii interne. Este însă mult mai simplu să recunosti un manager slab sau toxic, fiindcă: nu e deschis la feedback și/sau la alte opinii, crede că are întotdeauna dreptate; nu are discuții regulate 1:1 cu oamenii din echipă, nu îi ajută să se dezvolte, nu setează obiective clare; nu e capabil să ia decizii, nu își asumă responsabilitate și ownership.
Pe principiul via-negativa, primul pas e să încerci să eviți lucrurile de mai sus și multe altele”, consideră Head of Marketing Google România, Dani Oros. În întocmirea acestui top, au fost analizate performanțele șefilor de departamente de la companii din toate domeniile de activitate, urmărind rezultatele, deciziile și acțiunile relevante desfășurate de aceștia în anul precedent.
Citiți principiile noastre de moderare aici!