Astfel, se suspendă complet Ordinul MFP nr. 1.870/2004 pentru aprobarea instrucţiunilor de completare a numărului de evidenţă a plăţii, cu modificările şi completările ulterioare. Pe aceeaşi perioadă se suspendă art. 5 din Ordinul MFP pentru completarea conţinutului declaraţiilor fiscale şi utilizarea formularului „Ordin de plată pentru Trezoreria Statului” (OPT) pentru declararea obligaţiilor de plată la bugetul general consolidat.
Nu se completează
Începând cu 1 ianuarie 2007, nu se completează rubrica „Nr. de evidenţă a plăţii” din formularele „Ordin de plată pentru Trezoreria Statului”; „Foaia de vărsământ”; „Chitanţa pentru încasarea de impozite, taxe şi contribuţii”, cod 14.20.09/TS; „Înscris”, aprobat în Anexa nr. 10, la OMFP nr. 1079/2006; declaraţii privind impozitele, taxele şi contribuţiile; formularele aprobate prin OMFP nr. 585/2005 şi OMFP nr. 1939/2006 pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale.
„Generarea noilor ordine de plată şi a foilor de vărsământ se face prin utilizarea aplicaţiei informatice «Ordine de plată/Foi de vărsământ (OPFV-2006)», care poate fi descărcată gratuit de pe site-ul DGFP Bihor http://dgfpbh.ro, respectiv de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice www.mfinante.ro, sau se poate prelua de la administraţiile teritoriale ale Finanţelor Publice”, ne-a informat Liviu Iancu, trezorierul-şef al Bihorului.
Dan Birta
Citiți principiile noastre de moderare aici!