La momentul închiderii termenului limită de depunere a fost înregistrată o singură ofertă, cea a companiei aeriene HiSky, transmite Primăria Oradea, prin comunicat de presă.
[eadvert]
În perioada de selecție publică premergătoare, alte două companii aeriene, ambele internaționale, au solicitat informații legate de procedura menționată, dar interesul lor nu s-a materializat în vreo ofertă.
În etapele următoare, o comisie constituită din membrii AGA și ai Consiliului de Administrație al Air Oradea vor evalua documentele de calificare depuse de ofertant.
Funcționalizarea aeroportului până la alegerile de anul viitor e o miză personală pentru liderii politici liberali. Până acum, prăbușirea activității aeroportuare a fost marele eșec, neasumat încă, al PNL Bihor. În campania electorală anterioară, aceasta a fost una dintre temele predilecte, atât în critica foștilor șefi ai CJ cât și în privința promisiunilor livrate electoratului.
Primăvara lui 2024
„În situația în care oferta HiSky este declarată conformă, Air Oradea, cu sprijinul consultatului PricewaterhouseCoopers și cu datele oferite de partenerul selectat, va realiza planul de afaceri și va aplica testul investitorului privat, conform prevederilor legale în vigoare. Dacă testul investitorului privat se va confirma, cele două părți vor negocia contractul de asociere și, cel mai probabil, din primăvara viitoare va începe operarea pe rutele minime licitate”, mai informează Primăria Oradea.
Rutele cerute de Air Oradea, prin primarul Florin Birta, sunt Oradea (OMR) – București (OTP) – zbor de linie cu frecvență minimă de cinci zboruri pe săptămână, ruta Oradea (OMR) – Londra, zbor de linie cu frecvența minimă de 3 zboruri/săptămână, una sau mai multe rute charter cu plecare din Oradea către destinații relevante.
Bihon.ro a relatat pe larg atât despre intențiile administrației locale în privința acestui parteneriat cât și despre comentariile din presa de specialitate.
Pagina de informații aeronautice BoardingPass a analizat cerințele din caietul de sarcini aflat la baza licitației de 3 milioane de euro, pentru atragerea de zboruri pe Aeroportul Oradea și a făcut o listă cu companiile europene care s-ar putea arăta interesate. De asemenea, a precizat că HiSki este singura companie de pe piață care s-ar califica la această licitație, judecând după pretențiile de dotare și disponibilitate puse în caietul de sarcini.
Analiză. Care companii se califică la licitația de 3.000.000 euro a Air Oradea
Trimite articolul
XSa sara postacii ca dupa ce iau banii pleaca, ca Clujul are 10mii pasageri pe zi , degeaba are ,propaganda o sa ne compare cu alte orase inapoiate in care nu se face nimic. Anti Oradenii se vor opune dezvoltariii
-
Ca atâta pot… dar peste 2 săptămâni nu mai pot ajunge la fel de repede la Clooj… ca se închide linia de tren, și sa vezi distracție pe DN 1… :))
Oricum, pana incep cursele, va fi cam gata și terminalul… vom avea și noi un aeroport adevărat.-
Tu chiar te crezi Radu? O cursa , doua ala e aerport. Clujul are 30-40 de curse zilnic.
-
-
Da exact, Clujul intr-o zi are mai multi pasageri ca Oradea in o luna. Da , sandule mai dsi o limba in dos
-
Ba eu sper sa rămână și după ce vor fi consumat cele 3 milioane. Măcar nu o sa mai aud de aberația ridicola de Air Oradea, proiect absurd al unui îndărătnic atotștiutor.
ok. sa vedem preturile . bine lucrat pana acuma
-
Dar pasageri sa fie rentabil? La asta nu te gandesti?.Asta e problema ca nu e cine
-
de cite ori am venit pe aeroportul oradea de fircare data avionul a fost plin … iar daca nu se renteaza vorba aia acolo e debrecen si cluj
-
Era plin ca era charter de turisti
-
-
-
Din pacate va fi un esec, preturile la HiSky fiind foarte mari comparativ de exemplu cu Wizz. In timp ce un bilet de la Barcelona la Cluj in 9 Januarie este 40.00 Euro , in acelasi timp la HiSky pe aceeasi ruta este 129.00 Euro.
O teapa clasica. Hi sky este o companie care miroase a teapa.
-
Pute, de-a dreptu’!
-
de unde stii tu?
-
de 3 ani, tot promisiuni, 3 companii pe an, tu esti tare prost de pui botul
-
-
Esti idiot. Hisky chiar sunt foarte seriosi.
PNL cel mai mare esec. Mi-am dat seama in sfarsit. Dar eu tot ii iubesc ca atata ma duce creierul de maimuta. Love PNL, .uie PSD. Ba nu, .uie lui maica-mea si PNL. Nu mai stiu ce vreau. Orfan de tata, mama betiva traiesc cu ea la garsoniera. M-am scurtcircuitat la bostan. Help.
Asta e, orasul nu e suficient de atractiv. Da, subventiile rezolva o parte din problema, dar toata imaginea din lume nu substituie realitatea.
Paraziții, păduchii ăștia din clasa politica dau dovada încă o data ca pot face ce vor cu banii publici fără nici o responsabilitate, pregătire ori consecințe. Astea toate se întâmplă pentru ca se tolerează de către autoritățile dosite de asemenea de incompetenți simpatizanți politic.
Cred totusi ca va castiga contractul firma Husky din Harghita si va aduce sanii trase de caini pentru cei 15 turisti rataciti aiurea prin comuna Oradea. Sandu fiind ghid platit de Bolojan sa explice “Epoca de Haur” a Nagyvarodului Penelist! Apune!
Totul a fost regizat pt. aceasta firma. In caietul de sarcini se cerea curse charter. HiSky a avut anul acesta aceste curse deci no problem sa indeplineasca criteriul si anul viitor. Nicio companie nu putea sa-si asume acest lucru pt ca aceste curse charter pornesc de la operatorii in turism, Nu e firma care sa se bage si sa caute ea o firma de turism si sa incheie un parteneriat in cateva luni, sa asigure curse in sezonul estival,
Deci punct ochit punct lovit si aceasta firma Moldavo-Ucraineana se califica si castiga contractul!
Pacat ca nimic in orasul asta nu se poate face fara dedicatie.
Firma nu e low cost, un bilet la Londra trece de 200 euro daca ai un bagaj voluminos, in conditiile astea e mai ieftin Wizzair pana la alt aeroport
-
oradenii sunt cei mai bogati din tara, oradea are cel mai mare buget, cu subventie pretul va fi de maxim 20 euro in loc de 200 si avioanele vor fi pline
Daca propaganda spune ca suntem saraci, cata lume avea smartfone pe vremea lui Filip sau masini electrice? Acum pe vremea lui Bolojan toata lumea are
-
Pe bune? BlackBerry a apărut în 2001, iPhone în 2007. Pe vremea lui Filip abia apăruseră in Romania mașini hibrid, nu electrice. Bine ca nu spui ca pe vremea lui Filip nu-si permitea lumea trotinete Bolt sau ca Bolojan (ales în 2008) a introdus tramvai în Oradea. Noroc cu el, ca altfel circula lumea în care trase de bivoli.
-
Dovedeste ce spui, propaganda nu are argumente. Tramvaiele aproape ca nu mai circulau deloc. Telefoane nu aveau ca erau saraci
-
Datele respective sunt binecunoscute. Eu am mobil din 1999 și smartphone din 2002.
-
-
Campanie Electorală…se termină cele 3 milioane de euro si tot cu Oradea-Bucuresti vom rămâne