Iar contestațiile nu aveau cum întârzia. CNAIR nu poate semna, acum, contractul pentru terminarea lucrărilor pe lotul Suplacu de Barcău – Chiribș de pe Autostrada din cauză că turcii de la Nurol și Precon, firmă despre care se spune că ar fi, prin interpuși, a patronului Selina, au depus vineri contestații la CNSC.
[eadvert]
CNAIR a anunțat în 4 septembrie că firma Construcții Erbașu a câștigat cea de-a patra licitație pentru atribuirea tronsonului blestemat de autostradă, Suplacu de Barcău – Chiribiș. Asta după ce, anterior, CNCS respinsese o contestație depusă de Strabag.
Lotul de la intrarea în Bihor are 26 de kilometri și include viaductul de 1,7 kilometri de la Suplacu de Barcău abandonat de Bechtel.
Conform caietului de sarcini, costul estimat al lucrării e de 884,12 milioane de lei (fără TVA), iar durata de execuție e de 24 de luni (șase luni proiectare, 18 luni execuție).
Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede inclusiv construirea a opt poduri, opt pasaje și trei viaducte.
Trimite articolul
XNu va fi gata niciodată. Tot așa au sa o tina. Licitații. Contestații. Anulări… Etc.
-
… si multi bani “speriati” …
Romania….o tara ,un popor de doi bani.
Jeg…. rade Viktor de voi.
Meritati!
-
Fam, vinzi struguri in Tesco in Birmingham și o arzi cu “românii sunt ratați”. Las-o mai ușor
-
De 2 bani e ma ta
-
ok, de 2 bani jumate 🙂 , frustrat mai esti, daca e de la ai tai si ra^^^^^ e gustos pt tine…
-
-
-
Da tu in ce tara locuiești?
Incredibil…..jur…..incredibil
În vecii vecilor nu vom avea autostradă spre Cluj în Bihor. Parcă văd scenariul cel mai sumbru, că Precon va câștiga ambele loturi și va băga iarăși motivul că nu se încadrează în suma ofertată, datorită lui nu circulăm încă pe autostradă.
-
Exact, dar cretinii tipa de parca ar fi cnair de vina ca exista tâlhari ca don Benny, pusculita galbenă
De ce nu plateste niciodata nimeni pentru aceste greseli?
Rus trebuia sa fie demult in puscarie, alaturi de prietenii lui pocaiti si impreuna cu preacuviosul bihorului, Bolojan. Asta contesta autostrazi iar alalalt urmeaza sa exproprieze tot judetul ca sa ramana doar el, viaducte si pasaje. Un neam se prosti suntem ca votam numai idioti.
Contestațiile celor două firme neserioase și șantajiste trebuie respinse rapid pentru neseriozitate și șantaj iar firma lui Beniamin prin interpuși nici măcar nu aveidreotul de a participa la licitație nicidecum la contestație. O mare vina a cnair și Ministerul de resort pentru bătălia pe câștigarea licitației este suma prea mare pentru lucrările din banii publici cel puțin duble față de valoarea reală a lucrăriloe din care firmele dac profituri uriașe.
Cei care depun contestație ar trebui sa depună o garanție financiara consistenta. Dacă pierd,banii sa se ducă la buget. Asa reușim sa avem noi autostrăzi în România,ca firmele care participa la licitații se tot contesta reciproc dacă nu primesc “zeciuiala” comision de la câștigători. Și o țin asa bine mersi vreo 4-5 ani iar cetățenii de rand rămân fără autostrazi