[eadvert]
Acțiunile de control s-au desfășurat în perioada 6.11 – 10.11.2023, fiind controlate 13 magazine Penny şi hipermarketul Auchan. În urma neregulilor constatate, comisarii CJPC BIHOR au aplicat 41 de amenzi contravenționale în valoare totală de 532.000 lei, 4 avertismente, 3 decizii de încetare practici comerciale incorecte, oprirea definitivă de la comercializare a produselor alimentare neconforme, în valoare de aproximativ 110.000 lei, oprirea temporară de la comercializare a produselor în valoare de circa 14.000 lei și oprirea temporară a spațiilor şi echipamentelor care necesitau. igienizare.
Ajunși la fața locului, comisarii au identificat mai multe deficiențe, după cum urmează: utilizarea unor practici comerciale incorecte – acțiune înșelătoare prin neconcordanţa preţurilor de la raft cu cele din sistemul informatic al caselor de marcat, prezentarea în unităţi a unor campanii publicitare a căror perioadă de desfăşurare este depăşită, pachete de tipul 3+1 la care nu se confirm avantajul preţului pachetului, prezenţa la comercializare a produselor congelate cu arsură de frig, cu prezenţa masivă a gheţii şi zăpezii în interiorul ambalajului, ridicându-se suspiciunea rezonabilă a întreruperii lanţului frigorific, nerespectarea temperaturilor recomandate de producător pentru păstrarea/expunerea produselor, nerespectarea temperaturii prescrise pentru expunerea preparatelor culinare la masa caldă, prezenţa la comercializare a produselor alimentare cu ambalaje deteriorate, devidate, pentru care se ridică suspiciunea contaminării conţinutului, spaţii frigorifice de păstrare / expunere a produselor – vitrine frigorifice insalubre, cu resturi alimentare, praf, impurităţi, echipamente din zona de coacere neigienizate cu arsuri, resturi de produse, puncte de rugină, comercializarea unor legume și fructe, depreciate calitativ, cu modificari organoleptice, puncte de mucegai, care nu corespund categoriei de calitate declarate, produse cu informare incompletă, fără elemente de identificare şi caracterizare complete şi corecte, sau netraduse în limba română dar și nerespectarea cerințelor privind afișarea prețurilor produselor la uzilizarea cardurilor de fidelitate sau altor instrumente de fidelizare a consumatorilor.
Trimite articolul
XToate aceste deficiente se datorează lipsei de personal la Auchan spre exmplu sau desființat majoritatea caselor și oameni au plecat nu poți sa tit pasul cu preturile cu curățenia sa pui marfa sa preiei marfa cu nici jumate de personal vin sărbătorile sai vad ce fac or sa stea la case patroni flamanzi?
Practici comerciale incorecte
Asa se numeste înselaciunea?