Centrul de Servicii privind Cariera din cadrul Departamentului de Învăţământ la Distanţă al Universităţii din Oradea, în parteneriat cu Facultatea de Ştiinţe Economice, Federaţia StudentPro, Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Bihor, Camera de Comerţ şi Industrie Bihor şi Consiliul Local al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii Bihor, a organizat a treia ediţie a „Târgului Locurilor de Muncă pentru Studenţi şi Absolvenţi”.
Târgul Locurilor de muncă s-a desfăşurat sub egida Universităţii din Oradea, sub deviza «Investeşte în oameni, să dai viaţă afacerii tale!».
„Evenimentul a avut rolul de a oferi studenţilor un contact direct cu mediul economic. În acest fel, tinerii vor putea cunoaşte aşteptările companiilor, Universitatea din Oradea străduindu-se, chiar şi în această conjunctură economică mai puţin favorabilă, să asigure o ofertă de locuri de muncă cât mai bogată şi diversificată studenţilor şi absolvenţilor ei, în scopul unei cât mai bune plasări a acestora pe piaţa forţei de muncă”, a spus Olimpia Popoviciu, purtătorul de cuvânt al UO.
„«Criza» – cuvânt nou”
În cadrul târgului peste 18 firme din regiune şi-au prezentat oferta de muncă. Acestea au oferit peste 250 de locuri de muncă, în domenii precum: inginerie, tehnologie IT, achiziţii, management, resurse umane, contabilitate, farmacie, litere şi relaţii cu clienţii. Cele mai căutate job-uri au fost, potrivit organizatorilor, în domeniul IT, contabilitate şi farmacie.
„Îmi caut un loc de muncă în domeniul afacerilor interne. Nu am găsit oferte în acest domeniu, însă mi-am depus CV-ul pentru ceea ce mă interesa. Târgul e foarte practic pentru cei care termină studiile, având în vedere că studenţii depun un efort destul de mare pentru a-şi găsi un loc de muncă. Târgul ne-a uşurat munca de căutare. Noi căutăm mereu toate versiunile posibile. Criza e un cuvânt nou în dicţionar, pentru că dacă vrei ceva cu adevărat reuşeşti”, a spus hotărât Alexandru-Raul Racolţa, un absolvent de Ştiinţe Economice.
Crina Dobocan
Citiți principiile noastre de moderare aici!