Termenul anunțat pentru redeschiderea străzii, ridicol raportat la complexitatea lucrărilor, a fost stabilit pentru 5 septembrie, cu câteva zile înainte de începerea anului școlar. Suntem deja la mijlocul lunii iar constructorii nu dau semne că s-ar grăbi să se retragă de pe amplasament prea degrabă.
[eadvert]
Că strada e impracticabilă, în contextul începerii anului școlar și vreo două școli importante sunt pe acest traseu, nu pare să deranjeze prea tare autoritățile locale, care nu au anunțat nici motivele pentru nerespectarea termenului inițial și nici vreun termen nou.
În plus, de curând s-a trecut și la spargerea trotuarului proaspăt asfaltat, de asemenea fără explicații. Compania de Apă Oradea, prin inginerul șef, ne-a transmis că și-a încheiat partea sa din intervenție încă de vineri dar săpăturile nu pot fi închise încă.
„În urmă cu o săptămână, noi am finalizat lucrarea până la balastare, vineri am terminat inclusiv racordurile la rețeaua orașului. Din punctul nostru de vedere, noi am ieșit de pe Libertății. Nu putem betona pentru că au intrat cei de la Termoficare, nu puteam lucra împreună. Ne-au cerut branșamente la rețelele pe care le fac, ei au cerut mai târziu decât noi autorizația de construite”, spune Cristian Popa, inginer șef CAO.
Le-a dat… „cu virgulă” la amenajarea de pe strada Libertății
Străpungere rutieră cu expropriere, între Libertății și Parcul Traian
Trimite articolul
XFoarte frumos, ORadea orasul distrus de nebuni.
Lucrarea finalizat inseamna refacerea asfaltarii si nu pina la balastare,dar ce ne putem astepta de la inginerul sef CAO.
„Corso” nu strada Libertății
La strada asta de de dracu nu au putut lucra cand a fost si Aurel Lazar si pasajul subteran in lucru. Sariti maimutelor, aplaudacii de partid ca e bine ca se face, nu conteaza ce si cum. Aplaudati maimutelor.
Asta-i când nu cu capul gândești ! Aveți diplomele cumpărate de aceea merge la noi așa de bine. Orașul cel mai frumos ha ha ha.
Ce in Oradea exista santier cu termen resoctata? Una-doua cu firme nou care vor sa mai atraga si alte lucrari si lucreaza la timp, ca pidul Centenariului, pasajul pe Magheru. Dar majoritatea (90%) lucrariilor depasesc termenul cu munim jumatate de ani, linia noua de ani deja ar trebui sa fie gata de 1.5 ani si firmele nu sunt penalizate ci vone primarul si lauda firma ca au terminat linia pana la depou, cand toata vara n-au facut nimic, acuma 2 saptamani au inceput sa lucreze cu forta, dar probabil din cauza firmei bucuresteana si nu cel din Oradea.
Si vezi ca in Nufarul n-au investit absolut nimic in ultimii 10 ani in infrastructura, parcari, etc cu mituv ca vor da baga apa geotermala si sa nu fie spart asfaltul, dar tot orasul e spart in fiecare an, apia au asfaltat o strada sau parcare si se sparge de minim 2 ori din ceva motiv. Pe Liszt Ferenc in Nufarul 2 acum 3-4 ani au facut parcari, de atunci de 3 ori au spart tot parcarea ca au wchimbat teviile pt cet, dupa aia pentru gas, acuma iarasi e sparta toata vara…
Nu e singura…….