Potrivit edilului, lucrările au început deja. Lungimea totală a străzii este de circa 800 m, pe porțiunea cuprinsă între Casa Piraților și intersecția cu Bulevardul Decebal. Strada va fi asfaltată în totalitate.
[eadvert]
Banda suplimentară se va amenaja înspre blocuri, prin desființarea aliniamentului vegetal și a unei fâșii din spațiul parcărilor.
„Vom aplica modelul folosit pe tronsonul Nufărul-Cantemir”, a declarat primarul Oradiei.
Intersecția străzii Calea Aradului cu strada Traian Blajovici se va semaforiza, acest lucru fiind prins și într-un proiect în cadrul Bugetării Participative de anul trecut. Aceasta este intersecția unde a avut loc tragicul accident mortal provocat de un șofer beat, care l-a lovit pe zebră pe Horia Chiva, de 12 ani.
Ieșirea de pe strada Blajovici spre Calea Aradului se va lărgi la trei benzi, astfel încât cei care doresc să facă la dreapta să aibă o bandă dedicată. Peronul stației de tramvai va fi lărgit astfel încât călătorii să fie în siguranță. Stâlpii de susținere a firului de contact pentru tramvaie vor fi schimbați, la fel și cei de iluminat. Cablurile de curent și cele pentru alte utilități vor fi mutate în canalele tehnice din subteran. Primarul Birta a mai spus că linia de tramvai va fi înierbată.
16 arbori transplantați
„Pe strada Calea Aradului sunt un număr de 33 de arbori. 16 dintre aceștia au fost studiați de către colegii noștri din primărie și vor fi transplantați. Primăria a încheiat un contract cu o firmă din Ungaria care va aduce un utilaj special pentru a transplanta arborii. Acest lucru se va desfășura în perioada 11-15 martie”, a mai declarat Florin Birta.
Ceilalți sunt fără valoare – corcoduși, de exemplu, și vor fi tăiați. Lucrările de modernizare ar trebui finalizate finalul la finalul lunii iunie iar costul lor va fi suportat de la bugetul local.
„Semaforul lui Horia”, la trecerea de pietoni de pe Calea Aradului
Trimite articolul
XSa verificati arborii transplantati peste un an si sa veniti cu un articol despre… sa nu ajunga ca si arborii din fata teatrului, care au fost transplantati in parcul 1 dec si s-au uscat in cateva saptamani…
Dar str Corneliu Coposu, pe când? Este foarte aglomerată și ar trebui să o faceți cu două benzi pe sens. Iar liniile de tramvai să le faceți pe prima bandă de mers a fiecărui sens de mers. Mulțumesc domnilor edili!. Așteptăm răspuns.
-
Prost poti fi, si locurile de parcare ce faci cu ele? Aglomerata pe naiba, mai iesi din satul Oradea prin alte orase sa vezi aglomeratie.
-
Ideal pentru un trafic fără probleme este când calea tramvaiului este separată de traficul auto cum este acum. Ar fi decizie greșită să se mute calea pe banda 1. Este aglomerat de la semaforul intersecției cu Bd. Dacia și doar la oră de vârf. Ar fi indicată lărgire sensului spre Bd. Dacia doar de la stația de autobuz de la Parc.
De data asta de unde mai demolati case ca sa faceti parcari??
-
Sunt parcari in centru, la catedrala. Urmeaza casatoriile gay
-
Semaforul foarte bun dar in rest gaura pentru uninsi câștig pentru alți ,se circula bine acolo și cu o banda pe sens …semaforul o idee ft buna
-
Masini!
Cat mai multe masini vrem.!
Uraaa! Dezvoltare!
Aia 16 arbori vor fi numarati in aia 400 care vor fi plantati anul acesta? De la cea mai mincinoasa primarie din tara te astepti oricand la astfel de scheme ca doar i-a plantat si pe aia, nubse poate contesta asta.
Orasul “cociilor”, ce mai e de zis. Evident, nici o pista de biciclete functionala, delimitata, interconectata. Nu mai pun ca in Europa se reda pietonilor si biciclistilor spatiul destinat in trecut automobilelor. In Viena se afla in discutie Gurtelul, centura ocolitoare a cartierelor centrale, ce leaga printre altele Westbahnhof-ul de AKH. Aici sunt propuneri de a se trece de la patru benzi pe sens la una, prin marirea spatiului destinat pietonilor (trotuare, spatii verzi) si biciclistilor (piste delomitate, interconectate, centre de biciclete). La noi bate ceasul cu 50 de ani in urma, mediul ev al mobilitatii urbane, trecem prin toate greselile occidentului. Toate astea pentru ca electoratul fidel a pus automobilul pe un piedestal, nu concepe existenta fara el. Ce mai conteaza ca se sacrifica viitorul…
-
Electroratul ala cuprins de extaz permanent e in mare majoritate neoprost. Asa ca nu poti sa ai prea multe asteptari. O sa se trezeasca ei cand nu vor mai putea iesi pe strada fara masca de gaze. Probabil pea tarziu.
-
Ce tăntălău e anonimul “CT” care aberează, ai bicicletă? sau vb. sa te aflu in treabă , sunt destule piste numai sa le folosești tu.
-
Anonim ca tine. Ne intalnim sa-mi arati pistele, ce zici? Locul si ora, macar vedem cine-i tantalau.
-
Mai bine te-ai fi abtinut sa comentezi… Ti se aud greierii cantand din calcaiele de orasean proaspat, care se inchina la zeul automobil. Oradea sta nu prost ci extrem de prost la infrastructura destinata biciclistilor. Primaria a tras la un moment dat cateva dungi pe jos, pe unde a taiat-o capul, plecand de niciunde si indreptandu-se catre nicaieri, intrerupte, ocolind cu grija toate punctele de interes si mai ales centrul orasului, considerandu-si dungile ca fiind piste de bicicleta, dupa cum isi considera si santurile drept pasaje. Utilitate publica zero, asa cum sunt aproape toate proiectele natarailor astora ajunsi sa ne conduca urbea. Asa ca CT are perfecta dreptate. Suntem inapoiati rau, dar unii nu au cum sa-si dea seama. Pt. ei faptul ca nu mai au buda in curte si nu se mai urca in caruta, ci in beamveu este maximul de civilizatie la care pot spera… Si legat de largirea strazii Calea Aradului ma intreb ce rost are sa largesti portiunea respectiva, aflata oricum intre doua intersectii extrem de aglomerate. Vei facilita accesul concomitent a si mai multor masini care vor ajunge deodata in aceleasi intersectii deja blocate. Adica nu vei rezolva, de fapt, nimic. In schimb ii vei vaduvi pe locatarii blocurilor din zona de inca niste locuri de parcare si de bruma de perdea verde care avea sansa sa se infiripeze atunci cand copacii sacrificati ar fi ajuns la maturitate. Las’ ca le va produce oxigen gazonul dintre liniile de tramvai…
-
Gazonul pus intre liniile de tramvai e un non-sens la bulevard, singura explicatie fiind ca e trecut ca spatiu verde pentru a indeplini limita europeana pe cap de locuitor.
-
Din nou, corect.
-
-
-
Sper ca Oradea sa fie primul oras in care vor fi casatoriile GAY. Viitorul e curcubeul, uraa vrem dezvoltare , bine ca se taie copacii de pe Aradului ce erau un pericol pentru circulatie. Parcarile sa se desfiinteze, doar e parcarea de la Crisu, Tribunal in apropiere
-
postacu din teleorman loveste din nou
-
Si eu sper ca poate asa iti vei gasi jumatatea si te vei mai linisti.