Potrivit municipalității. în prezent se continuă lucrările la rețelele de utilități, fiind în execuție partea de canalizare pluvială și rețelele de apă.
[eadvert]
Pasajul va avea două rampe și a fost realizată prima incintă de palplanșe, aferentă rampei dinspre bulevardul Dimitrie Cantemir. Traficul a fost deviat, astfel că circulația se desfășoară pe linia de tramvai.
Prin acest obiectiv de investiții urmează să fie realizat un pasaj rutier subteran în zona intersecției dintre Bulevardul Dimitrie Cantemir și strada Sucevei. Aici vor fi executate două girații la nivelul solului, care vor fi traversate în subteran de un pasaj pe relația D. Cantemir – Centrul Civic. La nivelul solului va exista în continuare o bandă dedicată liniilor de tramvai.
Totodată, vor fi efectuate următoarele categorii de lucrări: realizarea sistemului de irigații, modernizarea zonei pietonale și a trotuarelor din aria proiectului, piste de biciclete, stații de transport public modernizate precum și plantarea de arbori și arbuști.
Viitorul pasaj rutier se află pe una dintre cele mai importante axe de circulație din Oradea, pe direcția Nufărul – Cantemir – Centrul Civic – B-dul Magheru – str. Republicii – Gară – str. Ștefan cel Mare.
Astfel, se urmărește fluidizarea traficului rutier în vederea reducerii poluării și creșterii siguranței. Totodată, un obiectiv important al proiectului este sprijinirea transportului public de persoane prin reducerea timpilor de parcurs a autobuzelor și tramvaielor, dar și creșterea atractivității transportului public din Oradea. Durata de execuție a lucrărilor este de 15 luni, estimându-se finalizarea lor în luna octombrie 2022.
Acest obiectiv de investiții este parte componentă a proiectului „Coridorul de mobilitate urbană durabilă din Piaţa Emanuil Gojdu – Piața Cetate, Oradea”, cod SMIS 126217, proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Finanțarea nerambursabilă este 98% din valoarea cheltuielilor eligibile.
Lucrările sunt executate de asocierea formată din S.C Freyrom S.A – lider de asociere, S.C.Procons Group S.R.L, S.C Metabet CF S.A și SC Leko Construct S.R.L. Valoarea lucrărilor este de 27.004.232,55 lei fără TVA. Acest proiect este implementat de Primăria Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională.
Trimite articolul
XE un dezastru acolo……Nici la piata nu mai putem merge….
-
Mergeti la alta Piață, Cosmin!
Piata Decebal, Piata Rogerius, Piata Nufaru’.
Ticmai au anunțat ca secdeschide Piața Ocska-100.
Ai multiple variante.
Nu crezi?
Stai si te lamentezi ca fătălăii.
Tu cand iti demolezi casa veche si o reconstruiesti, cand vine excavatorul si basculele, cum e?
Nu-i santier??
Cand e santier sunt restrictiu, este blicat drumul, accesul e greoi sau interzis total, noroiul e prezent, mizeria la ea acasa.
Asta e viata.
E asa scurta si plina de kkt exact ca părul de pe cur.
Incearca sa adulmeci mireasma lucrurilor bune.
Nu te lăsa doborat de greutati si de frustrari.
Asta ti-o spun ca incurajare, nu imi permit sa iti dau sfaturi. -
… si la ce te asteptai? e santier nu? cand iti zugravesti apartamentul cum e? … farmacie? cand va fi gata are sa-ti placa, nu? … aveti rabdare oameni buni, ce tot bagati de vina?
-
Sper ca la fel vrei scrie cand or sa faca pajele de la Mag Crisul si la Gara! Este frustrant ca nu l lasa sa reabiliteze si Pata Cetate, UDMReu!
@cosmin stai acasa, sau cumpara din alta parte.
Încă un șantier dezastruos ca organizare, nedelimitat, un pericol pentru trecători, în special zona de lângă bloc. Curios că pentru a delimita târgul s-au găsit garduri și panouri, la șantier tot pe panglică lângă groapă de doi metri mergem.