Aproape indiferent la condiţiile meteo invocate, îndeobşte, de constructorii care prestează pe şantierele urbei, executanţii Pasajului Magheru şi ai reamenajării Podului Dacia au adus lucrarea, în prezent, la 40% respectiv 60% din implementare.
„Până în prezent, la Pasajul Magheru s-au realizat următoarele lucrări: devieri de rețele în proporție de 85%, realizarea zidului de sprijin în lungime de 59 m dinspre Hotel Continental, piloți forați integral pe zona Aleea Ștrandului și parțial pe zona viitorului Pasaj Magheru, radierele pe tronsoanele din zona zidurilor de sprijin a rampei Aleea Ștrandului. Acum se execută elevația zidurilor de sprijin la rampa Aleea Ștrandului și săpăturile pe tronsoanele din zona zidurilor de sprijin a rampei spre Parcul Traian”, transmite municipalitatea prin comunicat de presă.
Dacia, 60%
La ora actuală, lucrările la Podul Dacia sunt realizate într-un procent de 60%, acum se lucrează la montarea țevilor de termoficare în canalul tehnologic din trotuar și la finalizarea canalului tehnic pentru termoficare. Au fost terminate consolidarea integrală cu lamele de carbon dedesubtul podului şi consolidarea parțială cu lamele de carbon deasupra podului, hidroizolația trotuarelor, refacere grinzi parapet şi dalele de racordare a trotuarelor pe capetele podului.
La Podul Dacia se execută lărgirea de la 2 la 3 benzi de circulație pe sens, dar și lucrări de reabilitare, acestea din urmă constând în: consolidarea grinzilor principale, repararea zonelor cu betoane degradate, regruparea în zona trotuarelor a instalațiilor existente pe pod, prevederea de dispozitive antiseismice, refacerea integrală a căii pe pod și amenajarea liniilor de tramvai, reamenajarea racordurilor cu terasamentele, lucrări de completare cu anrocamente la pragul din aval, transmite executivul.
Septembrie 2020
Odată cu realizarea pasajului subteran, se va rezolva conflictul de trafic de pe bulevardul Magheru și se va crea undă verde pentru tramvai, consideră municipalitatea.
Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în 17 septembrie 2019, termenul estimat pentru finalizarea lor fiind septembrie 2020. Valoarea contractului iniţial este de peste 14,5 milioane lei fără TVA.
Executant este asocierea de firme formată din: Freyrom SA (lider de asociere), Procons Group SRL (asociat), Integrated Road Solutions SRL (asociat), Electro Excel Green Consulting SRL (asociat) și Abed Nego Com SRL (terț susținător).
Pasajul Magheru
– se realizează pe sub B-dul Magheru, pe direcția străzilor Aleea Ștrandului și Parcul Traian
– rampa din Parcul Traian începe la limita dintre clădirile Poliției Județene și a Seminarului Greco-Catolic, cu 15 m înainte de intersecția cu str. Libertății
– rampa de pe Aleea Ștrandului începe cu 20 m înaintea accesului în parcarea Hotelului Forum Continental.
– lungimea pasajului care trece pe sub B-dul Magheru este de 34,04 m. Împreună cu rampele, lungimea totală a pasajului este de 224,65 m.
Trimite articolul
XArhitectură, construcții, management, educație, medicină, politică.
Improvizăm un partid, improvizăm o platformă program, improvizăm un spital, improvizăm un manual, o soluție tehnică la turnarea betonului, un grajd, un capac de oală, o salată boeuf cu pui.
Căcat bici.
Și trosnește.
Nu ni se spune nimic despre putoare.
-
Pudoarea trece voturile rămân
Adevarul este ca nu sa luat in calcul nimic ori daca sa luat denota un mare mi se rupe de oradeni din partea domnului primar Bolojan si a celor care il inconjoara pt ca nu se poate sa blochezi intrari in oras centru orasului sa blochezi drumul expres decat daca esti inconstient pt ca asta au facut mesteri agreati de primarie,sa ma contrazica cei care au argumente.Efectiv in orasul asta nu ai pe unde sa ajungi in centru de ex fara sa stai la coada cate 30 de minute la anumite ore,ca in Aradului e fix la fel daca vrei sa iesi dinspre Crisul, Dunari dupa 7,30 nu inebunesti pe Republici si pe Magherul,eu in asta vad o bataie de joc la adresa noastra ori prostie pur si simplu aproape ori ce artera este in santier ori ce posibilitate de a ocoli este in santier zona Cantemir la fel peste tot…..
-
Suntem vreo altii 200 000 de oradeni, care efectiv ne cacam pe parerea ta de retrogradat mintal. Hai sictir maimuţo de aici cu comentarii de genul. Nu mai fuma etnobonatice ca o sa ametesti acuma de la atatea betoane in oras. Ţ a fi rau.
-
Cristi s., tu esti un cretin mintal, omul are dreptate, dar vad ca tu fumezi etnobotanice, de vezi ca 200.000 de fiinte umane il sustin pe bolovan. Cei ca tine sunteti niste pupincuristi a lui bolovan, nu vedeti ca incep lucrari si nu le mai termina, nu lucreaza nimeni la ele, uita-te la straduta Aurel Lazar sta in ultimul hal si nu lucreaza nimeni la ea, nu o sa o termine in felul asta nici pana la sfarsitul anului.
-
cred ca nu prea este mana de lucru. nu se lucreaza decat pe cateva santiere deschise, pacat.
-
Muta-te la Vaslui, acolo lucrurile încep de 30
-
sau muta-te tu acasa la Birtin cu bolovan cu tot
-
-
-
Sa se face in gura ta toti aia 200000 care spui tu handicapatule jegos ce esti
-
-
Peste tot in lume unde se vrea dezvoltare a orașului rapid se si stă la coadă si se mai are si răbdare.
Bine ca se face treabă că în majoritatea orașelor din România nu se face nimic.-
Alin Lucian, dezvolta-te, dar munceste cand te dezvolti, sa gandim inainte sa facem ceva… asta face doar ca sa faca. Asa sunt romanii, cand n-au ce face pe acasa, au niste banuti, se apuca sa isi demoleze peretii doar ca sa zica ca au facut ceva.
-
Nu are nici un sens ce spui, critici doar de dragul de a critica.
-
Si lauzi doar de dragul de a lauda
-
si tu lauzi doar de dragul de a lauda
-
Ce-am laudat bre?
Nu mai lua etnobotanice.
-
-
-
Sigur ca e bine, dar se putea gandi putin mai ok. Uite, de exemplu, s-au apucat in mod heirup de Calea Bihorului. Se tot prelungesc termenele, e un dezastru acolo. Au un proiect de modernizare a strazii Cucului parca era, paralela cu Ion Bogdan, prin care vor face o noua legatura intre Matei Corvin si drumul expres. Nu era mai logic sa termine acel drum intai si pe urma sa lucreze lejer pe Calea Bihorului, fara a nenoroci circulatia pe Ion Bogdan? Acum aflam ca prelungirea drumului expres, trambitat a fi gata in august 2018 si prelungit constant luna de luna, va fi gata in mai 2019. Asta e problema cu administratia, lucrari fara cap, cu firme protejate mereu si promisiuni neonorate.
-
-
folosesti transportul in comun simplu, la noi toata lumea are 2-3 harburi
-
Da XXXX va trebui sa oprim absolut toate investitiile ca sa poti sa castigi tu cateva minute in orele de varf. Asta este marea problema a orasului, ca stam in trafic in orele de varf la fel cum se sta oriunde in lumea asta.
-
Nici vorba sa opriți dar trebuia sa lăsați niște porțile de scăpare dar nu ati lasat totul a fost prioritar pr voi păi la 0ra 16 nu mai poti veni dinspre SM in centru de ce pt ca Magheru e blocat drumul expres la fel dacă vrei să intri dinspre Arad la fel aici nu-i vorba de minutele mele ci de orele a sute de șoferi si pasageri pt ca un idiot ori mai mulți nu au gândit si nu e mai termina odata si parca in ciuda au zis hai sa blocat si Republicii ca nu era nimic blocat ca nu avem trotuarele destul de largi hai sa vedem realitatea nu-i dăm înainte cu luminoasele realizăr…
-
Vai dragul de tine, cum nu ai tu portite de scapare si stai cateva minute in plus(nu ore cum minti tu) in tafic in orele de varf. Cat de tragic. Lasa ca veniti voi PSD-istii sau USR-istii la putere si nu faceti nimic, ne rezolvati frumos in felul acesta.
-
-
-
Du-te o luna sa stai in Bucuresti, apoi poti veni sa vezi ce trafic avem noi. Cum ai dori sa se faca schimbarile? Normal ca orice schimbare aduce si disconfort, insa dupa ce va fi gata oare nu va fi mai bine? daca meri la stomatolog si ai o masea putreda, o scoti sau o lasi acolo? daca o scoti iti ramane o gaura, o sa te doara vreo 3 zile, nu poti manca anumite chestii si deci ce faci, O lasi acolo sa putrezeasca mai departe ca nu vrei sa te doara extractia? Eu nu ii inteleg pe cei care nu pricep ca schimbarea aduce intotdeuna un disconfort dar apoi va fi mai bine. Singura explicatie ar fi ca esti un contracanditat al lui Bolojan si esti maxim de ciudos ca Bolojan o facut si va mai face mai mult decat poti tu sa iti imaginezi ca ai putea fura din banii orasul daca ai deveni primar. Nu sunt PNL-ist si ii urasc pe pnl-istii din Bucuresti, dar consider ca daca Bolojan ar candida din partea PRM-ului tot ar castiga in Oradea. Oradenii voteaza omul cu realizari!
Ori nu mai tineti minte ce ati scris in alte articole despre pasajul Magheru ori primaria va minte cum respira.
In ambelecazuri, se minte cu nerusinare.
Pana azi termenul de terminare a lucrarilor era 13 iunie 2020, acuma a afla ca de fapt este 17 septembrie 2020.
Ca doar na, ce inseamna 3 luni de deranj in plus, o nimica toata.
Cel mai probabil nici termenul din septembrie nu va fi respectat.
Si apropo, lucrarile au inceput in luna august la inceput cu taiatul arborilor asa ca nu mai mintiti ca au incept in septembrie.
Totusi, aveti minim de respect fata da oradeni si nu le insultati inteligenta luandu-i de prosti.
Iar oradenii daca vor orasul spart si bataie de joc, sa voteze in consecinta.
Nu spune nimeni sa nu se faca, dar se pot face mai putine odata, mai calitative, in termen si cu deranj mic pentru oradeni.
-
Pai daca in august doar au taiat cativa copaci nu poti spune ca atunci au incpeut sa sparga asfaltul.
Daca o luam asa de ce nu cauti cand au venit prima data in zona aceea sa masoare ceva?Si da ma Claudiu o sa-i votam pe USR-isti si pe PSD-isti ca ei vin si ne promit ca nu fac absolut nimic, de asta are nevoie Oradea, sa nu se faca nimic, sa nu se sparga nimic, asa avansam.
-
Sa nu fiu inteles gresit, nu ma deranjeaza ca se lucreaza sau ca se fac lucrari, ce ma deranjeaza este lipsa de organizare, se apuca de prea multe odata si nu mai stiu cum sa le termine.
Zicea cineva ca pe Aurel Lazar si pe alte strazi nu se mai lucreaza, pai e logic pentru ca firmele sunt cam aceleasi si probabil mare parte din muncitori si utilaje sunt concentrati la pasajul Magheru.
Ma mai deranjeaza dezinformarea, pentru ca acum cateva saptamani era vorba ca lucrarea se va termina in iunie.
Uite ce declara domnul Bolojan intr-un articol din 02 februarie “La începutul verii, când lucrările vor fi gata, sper să constataţi că a meritat deranjul. Podul Dacia lărgit şi reabilitat şi pasajul vor asigura o circulaţie fluentă în toate direcţiile”.
Din inceputul verii s-a transformat in mijlocul lui septembrie.
Desi, e adevarat ca nu a specificat luna si la cum sunt modificarile climatice, e posibil sa stie el ceva si vara va incepe anul acesta in septembrie.
Cat despre PSD, nu am fost niciodata simpatizant, iar USR mi se pare ca doar vorbesc si atat.
Am votat actuala administratie din 2008 incoace, nu am ascund, dar mi se pare ca deja li se cam urca la cap si nu mai tin cont de parerile oamenilor.-
“se apuca de prea multe odata si nu mai stiu cum sa le termine.”
Se apuca cand pot.
Pana la urma trebuie sa primesca tot felul de aprobari inclusiv de la Guvern, daca aprobarile vin tarziu si la lucrari se incepe tot tarziu.
Apoi inceperea lucrarilor nu poate fi amanata pentru ca bugetele sunt aprobate pe anumite perioade.
Ca tot vorbeai de respect fata da oradeni si sa nu le fie insultata inteligenta luandu-i de prosti, se pare ca fix asta iti place sa faci.Lucrarile pot fi gata la inceputul verii dar tehnic sa fie inchise oficial in septembrie.
La mine pe strada este practic finalizata lucrarea de schimbare a sistemului de tevi pentru incazire dar nu este 100% inchisa pe hartie din cauza unor detalii minore insignifiante.
-
-
Iar Abed Nego? Nu e de mirare….firma asta castiga cam toate lucrarile “casei”….inclusiv “reusita” de la dealul ciuperca tot opera lor a fost….sa speram ca nu dau gres cu pasajul….
60% ambreiaj, 40% carburant.
De unde drac ati scos procentul de 40%. Poate max. 20! Ati facut 59m din rampa (care nu sunt gata de fapt nici aia) din 224m, din tunelul propriuzis de 34m (care e si cel mai dificil de facut) ati realizat fix zero. Dupa asa o estimare, marca primaria oradea, sigur lucrarea va fi gata pana la alegeri. In realitate avand in vedere ca lucreaza si cel mai mare constructor pnl, nelipsitul abed nego, lucrarile vor fi gata poate in 2022.
Acest fapt dovedeste ca se poate. Cinste executantului, dirigintelui de santier, inginerilor si muncitorilor care-si dau silinta ca lucrarile sa se execute in termenul stabilit sau de ce nu inainte de termen, cu atat mai mult zona este una sensibila cu circulatie internsa, un nod extrem de important pentru oras.
Nu uitati porfirul pe peretii pasajului, la fel si la podul Dacia
” xxxxx, Popey the Sailor, Nemo, Claudiu” voi sunteti dusi cu pluta, pe voi va deranjaza ca orasul asta se dezvolta, mutati-va naibii in teleorman sau vrancea daca nu va convine in Oratea, sunteti niste neispraviti mincinosiu si rautaciosi,
Acest nou curs de apã paralel cu Crişul Repede va fi filmat în curând.
60+40%=100
Cum adica “tert sustinator”? Adica le tine galerie si incaseaza si ei ceva bani? Baga la bataie si ei vreo doua lopeti si 3 roabe si gata, incaseaza banii? Incredibili is astia de la Abed-Nego. Dupa ce si-au batut joc de dealul Ciuperca mai exista?
firme ca freyrom ar trebui sa faca lucrari in Oradea nu firme ipotente care nu sunt in stare sa faca lucrarile la termen si de calitate, aceasta firma demonstreaza ca se poate, bravo lor.