Organizatorii cursului anunţă că în perioada 1 – 31 octombrie va avea loc evaluarea planurilor de afaceri, întocmite de femeile instruite în cadrul Scolii antreprenoriale pentru femei în Centrele rurale ANTRES din Auşeu, Vadu Crişului, Bratca, Budureasa, Roşia, Pomezeu, Diosig, Sălacea, Spinuş, Tinca, Avram Iancu şi Tulca.
Concurs
„În perioada 1 iulie – 30 septembrie, la nivelul fiecărui centru rural, cursantele au parcurs un modul de curs: Modul I – Iniţierea afacerii. Cursantele instruite vor fi sprijinite să-şi transforme ideile de afaceri în acţiuni concrete în concordanţă cu oportunităţile de antreprenoriat existente pe plan regional şi local. Astfel, fiecare cursantă a întocmit în vederea evaluării finale un plan de afaceri, care urmează a fi evaluat în cadrul concursului „Planul meu de afaceri!”. În luna noiembrie, în urma finalizării concursului,cele mai bune planuri de afaceri vor fi premiate cu sume minim necesare înfiinţării efective a unei firme pentru punerea în aplicare a ideilor de afaceri propuse”, a spus prof. univ. dr. Anca Dodescu, managerul acestui proiect.
Premii
Potrivit acesteia anunţarea rezultatelor concursului „Planul meu de afaceri!” şi înmânarea Certificatelor de absolvire a Şcolii antreprenoriale pentru femei, se va realiza în perioada 2 – 8 noiembrie, în cadrul evenimentului „Gala antreprenoriatului feminin”, organizat în fiecare din cele 12 de Centre rurale AntrES la sediul Primăriilor din aceste localităţi.
„Premierea celor mai bune planuri de afaceri din fiecare judeţ, va avea loc în cadrul „Gala antreprenoriatului feminin”, care se va desfăşura în cele 4 Centre locale AntrES: Aleşd, Beiuş, Marghita, Salonta, în perioada 23 – 29 noiembrie 2010, la sediul Primăriei şi va reuni pentru fiecare din aceste centre, premiantele din cele 3 Centre rurale arondate fiecărui Centru local”, a mai precizat Anca Dodescu.
La aceste activităţi de instruire, au participat gratuit, un număr total de 144 persoane la nivelul celor 12 de Centre rurale (câte 12 persoane selectate în grup ţintă II – Femei care doresc să-şi iniţieze propria afacere, la nivelul fiecărui centru rural).
Proiectul este finanţat din Fondul Social European – “Investeşte în oameni!”, Contract nr. POSDRU/9/3.1/S/5, Perioada de implementare: 05.01.2009 – 05.01.2011, valoarea lui fiind de 12.500.104 lei.
Proiectul este coordonat de Facultatea de Ştiinţe Economice, Universitatea din Oradea,înparteneriat cu Agenţia Naţională pentru Egalitatea de Şanse între femei şi bărbaţi; Universitatea de Vest din Timişoara; Universitatea “Aurel Vlaicu” din Arad; Universitatea de Nord Baia Mare; Universitatea “Eftimie Murgu” Reşiţa; Fundaţia “Academia Comercială Satu Mare”; Societatea Ştiinţifică de Management din România.
Crina Dobocan
Citiți principiile noastre de moderare aici!