Aceasta după ce spitalul a fost anunțat la finele săptămânii trecute că nu a fost acreditat, spre surprinderea conducerii. Managerul Bradacs Aliz a făcut, așa cum a promis, demersurile necesare în regim de urgență pentru ca pacienții să nu aibă de suferit.
[eadvert]
Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate a emis luni, 7 ianuarie, adeverința de înscriere în procedură de acreditare necesară pentru asigurarea calității în sistemul de sănătate. În baza acestei adeverințe, conducerea Spitalului Marghita a solicitat din partea CAS, în aceeași zi, reluarea relațiilor contractuale. Neacreditarea spitalului din Marghita e surprinzătoare, în condițiile în care acolo au fost realizate investiții masive.
„Am fost dați peste cap și de pandemie, deoarece nu poți face coerent nicio strategie. Degeaba golesc eu două secții să fac lucrări, dacă la spital vin bolnavii de COVID-19 care trebuie tratați. Atunci pică orice strategie. Am picat un examen, acum lucrăm să-l luăm în condiții de excelență”, a asigurat managerul Bradacs Aliz.
Spitalul din Marghita a fost construit la începutul anilor 1900 și deservește peste 100.000 de oameni.
Trimite articolul
XCip Cip Cip Cip Cip Vine Rusia si ne baga? ce ne baga? Cipul direct in noi prin Razboi
Al 3 Razboi Mondial incepe in cateva zile !