Spitalul „Dr.Gavril Curteanu” a semnat vineri, 13 decembrie, cu sprijinul Primăriei Oradea, contractul de finanțare pentru proiectul „îmbunătățirea serviciilor medicale transfrontaliere cu echipamente medicale modernizate în cadrul Spitalului Municipal Dr. Gavril Curteanu Oradea și a Spitalului Județean Central Bekes”, cod ROHU 386.
Programul de finanțare al acestui proiect este Programul Interreg V-A România – Ungaria. Prioritatea de investiții 9/a. Prin acest proiect urmează să se achiziționeze aparatură medicală performantă pentru 5 secții ale Spitalului Clinic Municipal „Dr. Gavril Curteanu” precum și sistem de telemedicină, după cum urmează:
– RMN și ecografe pentru Centrul de imagistică (parter corp A);
– C-arm, monitoare de înaltă performanță, aparate ventilație mecanică de înaltă performanță pentru ATI (etaj 4, corp B);
– Aparat digital radiografie – scopie pentru Radiologie, (etaj 2, corp B);
– Sistem de transport vacuum pentru probe de laborator și medicamente pentru laboratorul cu punct de lucru în fiecare secție a Spitalului (Etaj, 3 CORP B);
– Turn complet 3D Full HD pentru Chirurgie Endoscopică Laparoscopică pentru Chirurgie Adulți și Chirurgie Pediatrie (Etaj 4, CORP B);
– Sistem de Telemedicină cu sistem video pentru sălile de curs pentru Compartimentul de IT al Spitalului (parter, corp A) cu terminalele în camerele de gardă ale spitalului, prin care medicii de la cele două spitale partenere în acest proiect vor putea fi în conexiune permanentă, audio și video, în timp real.
Spitalul Curteanu este lider de proiect, iar Spitalul Județean Central Bekes, este partener în acest proiect.
Bugetul total eligibil al Spitalului Municipal este de 2.454.338,00 euro, iar sursele de finanțare sunt reprezentate de Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) – 2.086.187,30 euro, bugetul de stat al României – 319.039,40 euro și contribuția proprie a Spitalul Municipal – 49.111,30 euro.
Perioada de implementare a proiectului este de 14 luni, începând din 01.11.2019 până la 31.12.2020.
Trimite articolul
XBolovanuuu, in loc sa bage banii in altceva ii baga aici.