„Termenul „co-working” definește un spațiu partajat, care poate fi folosit de firmele aflate în căutarea unui birou, un spațiu în care acestea pot să conlucreze și să colaboreze”, informează Primăria.
„Episcopia Romano-Catolică ne-a solicitat avizul pentru câteva mici modificări la proiectul de reabilitare a Palatului Episcopal. Acestea privesc redeschiderea a trei ferestre zidite în perioada dinainte de anul 1989, rețeaua de instalații sanitare, dar și câteva modificări solicitate de ISU Bihor. Practic, modificările la proiect privesc zona de parter, etajul I și etajul II – unde se va amenaja o sală de conferințe de 160 mp, cu grupurile sanitare aferente. Separat s-a propus refuncționalizarea subsolului palatului, pentru care Episcopia va solicita o nouă autorizație de construire pe baza unui proiect tehnic”, transmite Arhitectul Șef al Primăriei, Radu Fortiș.
Astfel, la subsol se va amenaja o sală multifuncțională – practic o încăpere necompartimentată cu o suprafață de 360 mp, situată în jumătatea din aripa estică a palatului, înspre Șirul Canonicilor, trei birouri de tip co-working, fiecare dintre acestea având între 30 – 50 mp, un coridor tot cu funcțiunea de co-working în suprafață de 220 mp, la care se adaugă grupuri sanitare și anexe.
[eadvert]
Această refucționalizare a spațiului subsolului vine tot în întâmpinarea nevoilor mediului de afaceri, mai ales a micilor întreprinzători.
Citiți principiile noastre de moderare aici!