Ajungând să rivalizeze cu nume mari din acest domeniu, precum KFC și McDonald s, Spartan este un brand 100% românesc, ún restaurant de inspirație grecească, cu un meniu de bază consistent, compus din carne rotisată, pită greceasca, produsă chiar în locațiile proprii, sosuri fresh preparate cu ingrediente proaspete, sosul de legume cu 0% grăsimi și numai legume proaspete.
Restaurantul inaugurat în luna decembrie 2018, în Lotus Retail Park, Strada Ștefan Octavian Iosif, nr 3, este o investiție de circa 130.000 de euro, care le oferă bihorenilor o nouă viziune culinară. Restaurantul ocupă o suprafață de 210 m2 în zona de restaurante a centrului comercial, în imediata vecinătate a supermarketului Kaufland.
„Avem planuri mari pentru această unitate și cred că pentru a avea succes, foarte importantă este respectarea principiilor francizei. Experiența pe care am acumulat-o în cei patru ani de când mă ocup de restaurantele Spartan din Arad și Vâlcea, cred că mă va ajuta extrem de mult să aduc această unitate acolo unde ne dorim, în termeni de profitabilitate, în cel mai scurt timp”, declara la data inaugurării restaurantului din Lotus Park Retail, Olivian Mitaru, Director General S.C. OLI&OLI FOOD COMPANY SRL, companie prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.
Preparatele Spartan – o propunere fast food diferită, o experiență culinară pentru cei mai exigenți consumatori
Specialitățile pe care le propune restaurantul Spartan sunt inspirate din gastronomia grecească reflectată în modul de prăjire a cărnurilor, coacerea produselor de panificație și împachetarea in lipie, însă modul de preparare este unul propriu, ceea ce deosebește specialitățile Spartan de alte preparate asemănătoare. Ingredientele de cea mai bună calitate și combinațiile unice sunt secretele care transformă o masă la acest restaurant într-o experiență culinară inedită, complet diferită de preparatele clasicelor restaurante de tip fast-food, care deseori aduc un mare plus de calorii și carbohidrați.
Salata fresh Spartan este una din alegerile de bază pentru cei ce sunt la dieta. Aceasta are un conținut scăzut de calorii, este revigorantă mai ales în zilele călduroase, și poate fi combinată cu sosul „multitudine de legume.” Acest sos inedit ți interesant conține 0% grăsimi, fiind preparat din ingrediente naturale, incluzând roșii, morcovi, țelină, ardei kapia, și o notă de ardei iute. Dar nu vă faceți griji, salata va fi doar ușor picantă în combinație cu acest sos.
Souvlaki-ul Spartan – preparatul vedetă al restaurantului, se deosebește total de tradiționalele frigărui: se servește pe farfurie cu carne rotisată, cartofi prăjiți, ceapă roșie, salată, și castraveciori murați. Sosurile reci, ca cel de măsline, usturoi, dulce-acrișor, tomate, și topping-ul tzatziki, reprezintă alegerea ideală pentru acest preparat.
Lipia clasică este inlocuită cu lipie-pită și turtă-pită, două sortimente ușor crocante folosite la gyrosul classic, cheese gyro și Leonidas pita.
La Spartan carnea este unul din elementele cheie și nu se limitează doar la pui. Preparatele pot conține carne de vițel, berbecuț și purcel, pentru a răspunde tuturor preferințelor culinare.
Modul de preparare al cărnii este din nou unul inedit, specific restaurantului Spartan. Carnea este frâgezită în iaurt înainte de fi lăsată la baițul făcut din ceapă, morcov, ardei kapia, miere și usturoi. Carnea capătă o textură moale ceea ce o face mai ușor de pătruns de celelalte ingrediente. Toate delicatesele pot fi combinate cu oricare din cele cinci sosuri Spartan, create pentru a satisface gusturile tuturor clienților, chiar și marilor simpatizanți de sosuri iuți. Mai mult decât atât, cheese gyros, salata fresh, și platoul Persia pot fi servite și cu brânză feta, după preferință.
Restaurantul Spartan este locul ideal pentru clienții care sunt în căutare de ceva nou, dar și pentru cei care doresc o notă culinară tradițională.
Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizoare care deține și platforma www.francizelacheie.ro. Lanțul de restaurante a fost fondat în 2012 și numără 43 de restaurante, dintre care 20 sunt restaurante proprii și alte 23 sunt în sistem de franciză, deschise în capitală și în 23 de orașe din țară: Suceava, Alba Iulia, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Baia Mare, Piatra Neamț, Constanța,Bacău si Bistrita.
Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup (restaurante proprii și restaurante francizate) în 2018 este de 28 milioane de euro. În cele 20 restaurante deținute de Strong MND Corporation, societatea francizoare, sunt angajate 460 de persoane, iar în total, în toate cele 43 de unități lucrează peste 800 de oameni.
Citiți principiile noastre de moderare aici!