Prin proiectul „Căi de formare şi ocupare în sectorul turismului alternativ – Alter Tour„ mai mulţi someri înregistraţi la AJOFM Bihor vor putea fi instruiţi în domeniul turistic. Proiectul, care se derulează pe o periordă trei ani are o valoare de 20.771.484 lei.
Instruire la AJOFM Bihor
200 de participanţi dintre cei consiliaţi, din care 50 de persoane vor fi certificate la nivelul judeţului Bihor în calificările de administrator pensiune turistică şi lucrător hotelier. Programele de formare profesională furnizate în cadrul acestei activităţi vor fi dezvoltate flexibile şi personalizate, astfel încât să permită certificarea.
În cadrul activităţii de consultanţă şi asistenţă pentru începerea unei noi afaceri pe cont propriu, partenerul transnaţional a elaborat un Manual pentru asigurarea suportului necesar pentru iniţierea unei activităţi independente, în care vor fi incluse exemple de bună practică şi experienţe pozitive de la nivel european. „Activitatea de furnizare efectivă a serviciilor de consiliere şi asistenţă va include servicii juridice, de marketing, financiare, metode şi tehnici eficiente de management şi alte tehnici şi metode pentru asigurarea suportului necesar în vederea iniţierii unei activităţi independente pentru un număr de 60 participanţi din care 15 la nivelul judeţului Bihor”, a precizat Dorel Drăghici, directorul AJOFM Bihor.
Persoanele interesate, respectiv şomerii aflaţi în evidenţa AJOFM Bihor, dispuse să urmeze aceste activităţi din cadrul proiectului şi care vor să îşi desfăşoare activitatea în domeniul turismului, pot solicita înscrierea în grupul ţintă al proiectului, la sediul instituţiei din Oradea, Transilvaniei, nr. 1-2, precum şi la punctele de lucru din Aleşd, Beiuş, Salonta şi Marghita.
Citiți principiile noastre de moderare aici!