Un șofer prea grăbit nu a observat luminile care avertizau apropierea unui tren și a rămas blocat cu mașina sub bariera de la trecerea cu calea ferată ce face legătura cu comuna Sântandrei.
[eadvert]
Art. 138 din regulamentul de aplicare a Ordonanței de urgență nr. 195/2002, în care se spune:
1. Conducatorul de vehicul este obligat sa opreasca atunci cand:
a) barierele sau semibarierele sunt coborate, in curs de coborare sau de ridicare;
b) semnalul cu lumini rosii si/sau semnalul sonor sunt in functiune;
c) intalneste indicatorul “Trecerea la nivel cu calea ferata simpla, fara bariere”, “Trecerea
la nivel cu calea ferata dubla, fara bariere” sau “Oprire”.
2. Vehiculele trebuie sa opreasca, in ordinea sosirii, in locul in care exista vizibilitate maxima asupra caii ferate fara a trece de indicatoarele prevazute la alin. (1) lit. c) sau,
dupa caz, inaintea marcajului pentru oprire ori inaintea barierelor sau semibarierelor, cand acestea sunt inchise, in curs de coborare sau de ridicare
Nu este primul caz de acest gen la acea trecere de cale ferată.
Trimite articolul
XRetarzii pământului nu e nici un timp între când apare lumina roșie și coborârea barierei cum ar fi normal. E simultana la aceasta trecere. Când a pornit culoarea roșie s-au și lăsat barierele. De-aia se întâmplă aceste lucruri.
Alt sofer dobitoc. Bariera trebuia sa ii crape capul ca sa conduca civilizat data viitoare!
-
Cred ca tu esti dobitoc. Ai citit ce a scris si Alex inaintea ta? Bariera se lasa exact cand se face rosu, tu vii, vezi ca e verde si intri si se lasa bariera. De unde vrei sa stie fiecare ca o sa se lase bariera daca nu exista nicio avertizare cu macar 10 secunde inainte?
s-au intins nervii soferilor la maxim cu lucrarile si devierile din oras si cu asta s-au generalizat si fortarile de intrari in intersectii si trecerile peste calea ferata, semaforizate sau nu… si acesta e doar inceputul