UPDATE: Sistemul a reînceput să funcționeze la ora 15:50.
Controlorii de bilete de pe autobuzele și tramvaiele OTL sunt mai degrabă lipsiți de obiectul muncii joi, din cauză că sistemul de e-ticketing a picat de dimineață. Totuși, conducerea OTL transmite că abonații dețin un card de călătorie trebuie să îl prezinte agenților constatatori. „Călătorii care nu dețin abonament au la dispoziție următoarele modalități de plată a călătoriei, modalități care pot fi controlate: bilet cu 2 călătorii, de hârtie, bilet POS BCR plătit cu cardul bancar în mijlocul de transport, bilet SMS la nr 7429 sau bilet prin aplicația 24PAY”, spune directorul economic Romeo Nica.
„Incidentul, de natură tehnică, afectează la nivel național unul dintre furnizorii noștri și este cauza temporară a indisponibilității acestor servicii. În acest moment, timpul exact necesar pentru remedierea situației nu poate fi estimat, dar dorim să vă asigurăm că depunem eforturi susținute pentru a rezolva această problemă în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru orice inconveniențe pe care le-ar putea cauza această situație”, a transmis OTL SA.
Ca urmare a acestei defecțiuni care a afectat șapte orașe din țară, între care și Satu Mare, Iași, Brașov, Alba Iulia sau Timișoara, controlorii nu au cum să-și facă munca. „Sunt la serviciu, dar nu avem cum verifica dacă se validează sau nu abonamentul”, spune directorul tehnic, Cosmin Nicoruț.
[eadvert]
OTL SA plătește 1000 de euro pe lună firmei care se ocupă de mentenanța sistemului de e-ticketing.
Trimite articolul
XIn alte orașe se poate plăti cu cardul direct la validatorul portocaliu! Poate cereti și la Oradea asta…
Otl are cam multe probleme, căldură care lipsește în tramvaiele noi în timpul iernii.