Şi curăţenia poate fi reclamată. Ba chiar şi modul cum stă mortul în sicriu ori copiii de grădiniţă. Cu toate acestea, şi cu multe alte reclamaţii şi sesizări ciudate, s-au confruntat comisarii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bihor.
„Una dintre reclamaţii am primit-o de la un consumator care era nemulţumit că geamul unei instituţii era prea curat şi nu l-a văzut. Astfel că a intrat în el”, povesteşte Traian Bejan, comisarul şef adjunct delegat la CJPC Bihor.
Un alt consumator a reclamat o firmă de pompe funebre, nemulţumit de calitatea serviciilor prestate. „Am primit o recamaţie din partea unui consumator că mortul nu este aranjat bine în sicriu”, ne-a precizat unul dintre comisarii instituţiei bihorene. Timpul fiind scurt până la înmormântare, protectorul consumatorului a trebui să se deplaseze cât mai repede pentru a elucida reclamaţia. „Mortul era aranjat bine în sicriu, dar având în vedere că era prea slab nu era vizibil, deşi sub el au fost puse trei nu două saltele, după cum era normal”, ne-a relatat comisarul.
O sesizare de tot râsul a venit din partea unei femei mai în vârstă. Aceasta îi reclama pe copiii de la o grădiniţă cu care era vecină că au făcut o gaură în gardul ei prin care treceau să îşi cumpere ţigări la fir şi energizante.
Citiți principiile noastre de moderare aici!