Cererile de adeverințe, documente necesare angajării, repartițiile se solicită telefonic sau prin e-mail.
Documentele necesare comunicării locurilor de muncă vacante, înștiințările, anexele lunare aferente subvențiilor, documentele aferente măsurilor active se vor transmite prin e-mail conform legii, iar documentele privind solicitarea de măsuri active pe cale poștală.
„În cazul în care prezența dumneavoastră în instituție este totuși indispensabilă vă rugăm să respectați următoarele reguli: la intrarea în instituție vă rugăm să acceptați dezinfectarea mâinilor dvs; pe holurile interioare ale instituției se acceptă prezența unui număr de maxim o persoană în așteptare, celelalte persoane fiind rugate să aștepte pe holurile exterioare ale instituției; în relaționarea cu funcționarii publici, vă rugăm să păstrați o distanță de minim 1,5 metri”, se precizează în comunicatul AJOFM Bihor.
Persoanele care poartă semnele unei îmbolnăviri transmisibile sunt rugate să nu intre în contact cu funcţionarii instituţiei. Instituţia face publice şi datele de contact ale reprezentanţilor acesteia şi ale punctelor de lucru.
Datele de contact ale AJOFM Bihor – sediu Oradea:
email:ajofm@bh.anofm.ro
Telefon:0259-436.821; 0359-800.960
Telefon mobil:0771-363.407
Békési Csaba – director executiv – 0724.277.288
Morar Adrian – director executiv adjunct – 0726.737.252
Puncte de lucru:
Salonta:
Email: luminita.herman@bh.anofm.ro; teodor.nistor@bh.anofm.ro; telefon:0259-372.156.
Beiuș:
Email: emilia.fotache@bhl.anofm.ro; Telefon: 0359-461.731.
Marghita:
Email:floarea.vasi@bhl.anofm.ro; teodor.vasi@bhl.anofm.ro
telefon:0259-363.528.
Aleșd:
Email:lavinia.ivanlet@bhl.anofm.ro; mircea.popa@bh.anofm.ro
telefon:0259-340.022.
Citiți principiile noastre de moderare aici!