În primul rând trebuie să fie atenţi la afişarea vizibilă a tarifelor serviciilor de care doresc să beneficieze şi emiterea chitanţelor pentru contravaloarea acestora. De semenea, o atenţie deosebită trebuie acordată existenţei şi afişării la loc vizibil a Regulamentului conţinând măsurile de igiena ce trebuie respectate de cei care folosesc bazinele de înot, ştrand, piscine. Trebuie să mai fie atenţi la existenţa avertizărilor de adâncime, vizibile clar, poziţionate în punctele de maximă adâcime şi bine delimitate faţă de trambuline, platforme şi alte facilităţi similare şi la existenţa anexelor la bazinele de înot şi piscine (vestiare, duşuri şi grupuri sanitare separate pentru femei şi bărbaţi), cu respectarea condiţiilor de dotare a materialelor necesare igienei personale şi a controlării stării de curăţenie. Este interzis accesul în piscine a persoanelor cu plăgi deschise, dermite, dermatoze sau boli transmisibile.
„Refuzaţi produsele alimentare care prezintă modificări ale aspectului, culorii, consistenţei, gustului, mirosului care nu sunt proprii produsului respectiv! Refuzaţi produsele alimentare care prezintă aspect necorespunzător”, îi îndeamnă Giani Bura pe consumatori. De asemenea, produsele alimentare care prezintă urme de mucegai, exceptându-le pe acelea la care se utilizează mucegaiurile prin procedee tehnologice autorizate, trebuie refuzate. La fel şi produsele pentru care există îndoieli privind conformitatea şi modul de informare prin etichetare. În cazul în care se suferă de alergie la un component alimentar, trebuie solicitat personalului de servire informaţii referitoare la aceste ingrediente. Bonul de casă trebuie solicitat şi păstrat pentru a putea proba în cazul în care, în mod justificat, se doreşte să se reclame calitatea ori siguranţa unui serviciu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!