Societăţile care solicită ajutor de minimis îşi vor înregistra cererile online, a hotărât, Ministerul Finanţelor Publice. „Prima sesiune de depunere a cererilor de acord pentru finanţare se va derula în perioada 16 august – 31 octombrie 2013 între orele 8:30 – 17:00, în limita bugetului anual alocat”, a declarat Ioan Mihaiu, şeful Administraţiei Judeţene a Finanţelor Bihor. Imediat dupa epuizarea bugetului anul alocat schemei, sistemul informatic va respinge cererile de înregistrare on-line. Bugetul maxim pentru schema de ajutor de minimis este de 400 de milioane de lei.
Înregistrare
Procedura de înregistrare on-line a Cererilor de acord pentru finanţare în baza HG nr. 274/2013 privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investiţiile realizate de IMM-uri este prevăzută în anexa nr.1 la Ghidul solicitantului. La depunerea cererii se vor avea în vedere următoarele informaţii: denumirea întreprinderii, cod unic de identificare, denumirea activităţii pentru care se solicită finanţare, valoarea proiectului de investiţii (lei), valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei), numele şi prenumele, precum şi funcţia, persoanei autorizate să reprezinte legal întreprinderea. După completarea cererii şi parcurgerea timpului necesar pentru procesarea informaţiilor, până la sfârşitul zilei, sistemul va pune la dispoziţie recipisa de înregistrare a cererii. Dupa validarea înregistrării on-line, cererea de acord pentru finanţare completată, însoţită de documente justificative, se depune sau se transmite prin poştă sau alte servicii de curierat, în perioada comunicată, la Registratura generală a MFP, str. Apolodor, nr.17, sector 5, Bucuresti, menţionându-se pe plic: „Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis”. „Cererea de acord pentru finanţare va fi însoţită de recipisa de înregistrare on-line a cererii de acord pentru finanţare, în copie”, a precizat Ioan Mihaiu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!