Antreprenorii şi persoanele care doresc să demareze o afacere pot afla informaţii utile participând la seminarul organizat de Asociaţia Firmelor Bihorene (AFB) în parteneriat cu Jurnalul bihorean.
Evenimentul, „Finanţări nerambursabile pentru IMM-uri – perspective 2018”, va avea loc pe data de 07.11.2017 la ora 17:00, în Cetatea Oradea, Corpul E, etaj 2 (sala de conferinţe) şi va fi susţinut de Liviu Sav, vicepreşedinte AFB.
„Anul 2017 a fost extrem de ofertant din punct de vedere al programelor de finanţare nerambursabilă disponibile pentru IMM-uri, atât din surse europene (POR 2.1, POR 2.2, PNDR 6.2, PNDR 6.4), cât şi din surse guvernamentale (Start-up Nation, Microindustrializare, Comerţ-Servicii).
În acest context, au apărut şi apar, în continuare, foarte multe confuzii şi neînţelegeri din partea aplicanţilor şi beneficiarilor, atât în ceea ce priveşte condiţiile de eligibilitate, cât şi al implementării proiectelor”, precizează Liviu Sav.
Provocări pentru 2018
În condiţiile în care majoritatea proiectelor depuse în 2017 se vor implementa în 2018, beneficiarii trebuie să găseasca echilibrul care să-i conducă la o implementare reuşită.
„De asemenea, aproape toate programele disponibile în 2017 vor avea sesiuni şi în 2018, având în vedere suplimentările de fonduri acordate pentru POR 2.1 şi POR 2.2 şi a faptului că programele guvernamentale sunt multianuale până în 2020, iar AFIR are prevăzute bugete şi pentru anul viitor. Deja, se întrevăd anumite modificări de abordare pe unele dintre programele ce vor fi disponibile anul viitor”, susţine vicepreşedintele AFB.
Seminar
Seminarul se va concentra pe oferirea de răspunsuri şi identificarea de soluţii la provocările pe care mediul de afaceri le are în legătură cu finanţările nerambursabile. Întrebările pot fi transmise pe grupul „Informaţia în primul rând” de pe pagina de Facebook a AFB https://www.facebook.com/asociatiafirmelorbihorene/, atât înainte de eveniment, cât şi în timpul transmisiunii live, urmând ca răspunsurile să fie transmise după eveniment pe pagina grupului.
Partenerii evenimentului sunt: Bank Leumi România, CREDITINFO, FondAcces, Pită Lugaş, Total Clean, Taco Fresh, Dooz, INK9 Creative Agency şi Weblike.
Prima parte a evenimentului va fi transmisă pe Facebook de către Net Promo – televiziunea ta, pe pagina de Facebook a AFB https://www.facebook.com/asociatiafirmelorbihorene/.
Partea a doua, sesiunea de întrebări şi răspunsuri, va fi disponibilă parţial pe Facebook, după încheierea seminarului.
La finalul evenimentului, participanţii vor putea câştiga, în cadrul tombolei organizate, unul dintre premiile oferite de parteneri, şi anume: voucher pentru depunerea unui proiect pe programe cu finanţare nerambursabilă guvernamentală oferit de FondAcces, în valoare de 2.500 lei; voucher pentru 25 de rapoarte Expert Credit Report, oferit de CREDITINFO, în valoare de 1.000 lei; set profesional pentru dotare grup sanitar, oferit de Total Clean, în valoare de 500 de lei şi vouchere de 50 de lei oferite celor mai activi participanţi, de către Taco Fresh.
Având în vedere numărul limitat de locuri disponibile, cei interesaţi sunt rugaţi să se înregistreze fie pe pagina evenimentului, fie la adresa office@afbh.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!