Primul tronson este cuprins între intersecția străzii Calea Aradului și Tudor Vladimirescu, iar celălalt tronson este delimitat de șantierul viitorului pasaj subteran din zonă și Podul Decebal.
Actualmente, se „execută lucrări la partea carosabilă (schimbare borduri, frezarea stratului existent de asfalt și turnarea unui strat nou de mixtură asfaltică cu fibre MAS16), montare capace de canalizare autonivelante, înlocuirea stâlpilor de iluminat”, a transmis Selina GRUP pe pagina sa de Fcebook.
De asemenea, se vor înlocui stâlpii de susținere a firului de contact pentru liniile de tramvai. În cadrul acestui proiect este prevăzut și crearea de spații verzi noi, reamenajarea trotuarelor, realizarea unui piste de biciclete și înlocuirea semafoarelor.
Lucrările de la pasajul Decebal-Vladimirescu
În același timp, avansează lucrările de la pasajul Decebal-Vladimirescu. Constructorii fac săpăturile la cei 278 de piloți forați care vor forma structura de rezistență a pasajului subteran.
Cei 278 de piloți vor fi forați la o adâncime între 16 și 20 de metri pentru a constitui structura de rezistență a viitorului pasaj.
„Pasajul rutier va trece pe sub bulevardul Decebal în direcția Tudor Vladimirescu. În cadrul aceleași lucrări va fi rezolvată și problema traversării de către pietoni, care vor putea folosi pasajul subteran pietonal pe sub bulevardul Decebal, prevăzut cu bretele de acces/ieșire”, a transmis Primăria Municipiului Oradea.
Află mai mult despre stadiul lucrărilor la pasajul Decebal:
Trimite articolul
XE cam prea multa verdeata. Trebuie ras tot, cat mai mult beton, asta au votat oamenii.
Noroc ca s-a uscat si culoarul ala urat de pe barcaului.
-
ai uitat sa zici de dealul ciuperca! doi frustrati cornel si adas ::::)
Ingustarea lui mai exact, borduri cu carul ca asa pica banul